Toks įspudis, kad Omnis pusę darbuotojų iš Call centro permetė dirbt į newsus, kad įtikinti nepatenkintuosius, jog būtį trečiarūšiu ir gauti trečiarūšį aptarnavimą yra normalu. Koks skirtumas, 1LT už min ar 1LT už skambutį, bet jei skambini dėl paslaugos, už kurią ir taip moki, ir dar prašo papildomai susimokėt už tai, kad pralaukus 7 min negauni nieko, na tai jau atsiprašau.... Dėl panašių bajerių iš omnio ir išėjau senais laikais, o Bitę kažkada priverčiau atsiprašinėt ir gražinti pinigus už bevaisius skambučius. (Esmė buvo ne sumoje, o principe) Buvo LT aptarnavimo kokybė bendrai paėmus pagerėjusi, bet paskutiniu metu vėl krenta ir lygiuojasi į Rusiją :( On 2011.12.15 11:03, =G= wrote: > 1. Apie tokią galimybę sužinojau lygiai tada, kai papostinau čia. Reikia > tik netingėti paspausti dvi nuorodas ir informacija bus randama. > 2. Neįsivaizduoju, kokios gali būti neišsprendžiamos problemos, kad > tektų taip nervuotis laukiant 7 min. Stovi orouoste ant trapo ir /vdrug/ > pamiršai, kad neįsijungei roamingo? > >