Tema: Re: Omnitelis - jabakai
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-12-15 10:02:24
<HTML><HEAD>
<META content="text/html; charset=utf-8" http-equiv=Content-Type>
<META name=GENERATOR content="MSHTML 8.00.6001.19154">
<STYLE></STYLE>
</HEAD>
<BODY dir=ltr>
<DIV dir=ltr>
<DIV style="FONT-FAMILY: 'Arial'; COLOR: #000000; FONT-SIZE: 10pt">
<DIV> </DIV>
<DIV>Nu. Todel padarome viena ant visos Lietuvos.</DIV>
<DIV> </DIV>
<DIV
style="BORDER-BOTTOM-COLOR: #000000; BORDER-LEFT: #000000 4px solid; BORDER-TOP-COLOR: #000000; PADDING-LEFT: 5px; BORDER-RIGHT-COLOR: #000000; MARGIN-LEFT: 5px">
<DIV
style="FONT-STYLE: normal; DISPLAY: inline; FONT-FAMILY: 'Calibri'; COLOR: #000000; FONT-SIZE: small; FONT-WEIGHT: normal; TEXT-DECORATION: none">
<DIV>"=G=" <gg@gg.gg> wrote in message
news:jcc9dc$h6j$1@trimpas.omnitel.net...</DIV></DIV></DIV>
<DIV
style="BORDER-BOTTOM-COLOR: #000000; BORDER-LEFT: #000000 4px solid; BORDER-TOP-COLOR: #000000; PADDING-LEFT: 5px; BORDER-RIGHT-COLOR: #000000; MARGIN-LEFT: 5px">
<DIV
style="FONT-STYLE: normal; DISPLAY: inline; FONT-FAMILY: 'Calibri'; COLOR: #000000; FONT-SIZE: small; FONT-WEIGHT: normal; TEXT-DECORATION: none">
<DIV><FONT size=2></FONT><FONT size=2>Čyzės kraist. Linai, atsipalaiduok.
Kiekvienam abonentui po tiesioginę liniją joks visatos operatorius nepadarys.
Nesusireikšmink taip.</FONT></DIV>
<DIV><FONT size=2></FONT> </DIV>
<DIV><FONT size=2></FONT> </DIV>
<DIV><FONT size=2>"Linas Petkevičius" <</FONT><A
href="mailto:linas@NONONOglservices.lt"><FONT
size=2>linas@NONONOglservices.lt</FONT></A><FONT size=2>> wrote in message
</FONT><A href="news:jcc8qh$geb$1@trimpas.omnitel.net"><FONT
size=2>news:jcc8qh$geb$1@trimpas.omnitel.net</FONT></A><FONT
size=2>...</FONT></DIV><FONT size=2>> Labai liudna istorija, bet pagal tave
tai normalus call centro darbo <BR>> organizavimas?<BR>> <BR>>
"pracyvnas" wrote in message </FONT><A
href="news:jcc8b0$fmm$1@trimpas.omnitel.net"><FONT
size=2>news:jcc8b0$fmm$1@trimpas.omnitel.net</FONT></A><FONT size=2>...<BR>>
<BR>> turbut norejai pavadinti save mobilaus rysio operatoriaus
abonentu?<BR>> Prisiskambint tai tu ne valanda meginai - pirma kart
paskambinai ir numetei<BR>> nes tingejai laukt, kaip supratau. Per ta laika
nei vienas operatorus<BR>> neatsilaisvino ir todel tau neperskambino. Antra
karta laukei 7 minutes,<BR>> sutinku, laukiant tai atrodo baisiai ilgai, bet
manau kad ne studente shikt<BR>> buvo nuejusi, o kalbejo su kokia
apsishikusia bobute ir bande jai<BR>> isaiskinti, kodel jai reikia moketi
13Lt 58ct vietoj 13Lt 14ct. O su tokiais<BR>> klientais tenka kalbet ne 7
minutes, o 70, ir vistiek lieki kaltas, kad ja<BR>> apgavo, pavoge 10 ct ir
isvis jinai niekam neskambina, bet kazkodel virsija<BR>> abonentini mokesti
kiekviena menesi.<BR>> <BR>> "Linas Petkevičius" wrote in
message<BR>> </FONT><A href="news:jcc79v$e8h$1@trimpas.omnitel.net"><FONT
size=2>news:jcc79v$e8h$1@trimpas.omnitel.net</FONT></A><FONT size=2>...<BR>>
<BR>> Tai dabar mobilaus rysio operatorius negalintis prisiskambinti
valandos<BR>> begyje ir gauti atsakymo į elementaru klausima vadinamas
"susireiksminusiu",<BR>> VIP personu", "trydaliojanciu"?<BR>> <BR>>
"pracyvnas" wrote in message </FONT><A
href="news:jcc3t0$a4a$1@trimpas.omnitel.net"><FONT
size=2>news:jcc3t0$a4a$1@trimpas.omnitel.net</FONT></A><FONT size=2>...<BR>>
<BR>> Nu ir kas? O tu zinai kiek tokiu susireiksminusiu "VIP personu"
laukianciu<BR>> buna? konsultantai mato viena laukiancia eile, kokiu 20
skambuciu vienam<BR>> konsultantui, ir jiems nerodo, kad ponas Linas
Petkevicius stovi 19-tas<BR>> eilej ir trydalioja I newsus.<BR>> <BR>>
"Linas Petkevičius" wrote in message<BR>> </FONT><A
href="news:jcahd2$svk$1@trimpas.omnitel.net"><FONT
size=2>news:jcahd2$svk$1@trimpas.omnitel.net</FONT></A><FONT size=2>...<BR>>
<BR>> Blet - specialiai uzsidejau laika. Visos konsultantes uzsiemusios,
laukite<BR>> arba perksmbinsim. Pusvalandis - neperskambina. Skambinu vel -
dabar jau 7-a<BR>> minute laukiu, kol kokia studente shikt baigs. O skambutis
beje mokamas. Nu<BR>> ar ne sukos... <BR>></FONT>
</DIV></DIV></DIV></DIV></BODY></HTML>