"Fred" wrote in message news:n9iov3$aj6$1@trimpas.omnitel.net... > Neveikiančius vaistus grąžinate į vaistinę Vaistine parduoda tam tikro gamintojo vaistus, o ne isgydymo paslauga. Jeigu vaistas butu padirbtas, nemanau, kad kiltu dideliu problemu atsiimant pinigus. > antrąkart per trumpą laiką pasigavus infekciją reikalaujat garantinės apžiūros, diagnostikos, vaistų ir > gydymo dykai? Kadangi apziura ir patarimas isigyti vaistu ir pirma karta dykai, tai kodel ne. > Ar tikrai teisinga yra gydymą priskirti paslaugų sferai ir taikyti tuos > pačius kriterijus, kaip ir kitoms paslaugoms? > Iš vienos pusės aš suprantu šių paslaugų vartotoją - nepagydei (ne > veltui turbūt daugumas dantis ne gydo, o taisosi, kad atrodytų, jog > tikrai perkama paprasta su sveikata nesusijusi paslauga) danties - > neturi teisės imti pinigų (nepataisei telefono/kompo - negauni pinigų). > Iš kitos pusės, "taisant" bet ką kitą yra daug didesnis prognozuojamumas > ir taisymo sėkmės procentas, nei "taisant" žmogaus kūną, kai kai kurios > procedūros turi žema sėkmės procentą, tačiau nėra kitos išeities, kaip > rizikuoti ir daryti tai, nes pakeisti to organo ar audinio nėra > galimybių, kaip kad nupirkti naują daiktą. O problema kur? Jei neapsimoka dirbt uz pigiai, galima dirbt uz brangiai.