2/11/2016 22:17, Simas rašė: > "Fred" wrote in message news:n9iov3$aj6$1@trimpas.omnitel.net... >> Neveikiančius vaistus grąžinate į vaistinę > > Vaistine parduoda tam tikro gamintojo vaistus, o ne isgydymo paslauga. Jeigu vaistas butu padirbtas, nemanau, kad kiltu dideliu problemu atsiimant pinigus. > >> antrąkart per trumpą laiką pasigavus infekciją reikalaujat garantinės apžiūros, diagnostikos, vaistų ir >> gydymo dykai? > > Kadangi apziura ir patarimas isigyti vaistu ir pirma karta dykai, tai kodel ne. > >> Ar tikrai teisinga yra gydymą priskirti paslaugų sferai ir taikyti tuos >> pačius kriterijus, kaip ir kitoms paslaugoms? >> Iš vienos pusės aš suprantu šių paslaugų vartotoją - nepagydei (ne >> veltui turbūt daugumas dantis ne gydo, o taisosi, kad atrodytų, jog >> tikrai perkama paprasta su sveikata nesusijusi paslauga) danties - >> neturi teisės imti pinigų (nepataisei telefono/kompo - negauni pinigų). >> Iš kitos pusės, "taisant" bet ką kitą yra daug didesnis prognozuojamumas >> ir taisymo sėkmės procentas, nei "taisant" žmogaus kūną, kai kai kurios >> procedūros turi žema sėkmės procentą, tačiau nėra kitos išeities, kaip >> rizikuoti ir daryti tai, nes pakeisti to organo ar audinio nėra >> galimybių, kaip kad nupirkti naują daiktą. > > O problema kur? Jei neapsimoka dirbt uz pigiai, galima dirbt uz brangiai. > Bet perkate vaistus gydytojo nurodymu. Iš kažko gi reikia susigrąžinti pinigus, jei vaistas neveikia ar priešingai, veikia netgi žalingai. Aš kalbu apie mokamą apžiūrą ir gydymą, jei tektų kreiptis.