Visiskai neteisingas mastymas, gaila, kad marketingo pagrindu gydytojams nedesto. pvz pazystu viena gera gydytoja kuri issikele is centro, ir pigiau eme dirbti ir kokybe liko ta pati, o anksciau reikdavo pries menesi uzsirasyt dabar faktiskai iskarto priima. Tipo kokybe pagal tave pas ja suprastejo? O gal zmonem sunku per pietu pertrauka nuvaziuot i priemiesti? Pacientu daug ne del zemos kainos, kuri tokioj stomatologijoj abstrakti, o del patogumo, yprocio, ivaizdzio. Jei pas tave daug pacientu ju ir bus net padvigubinus kainas, jei ju nera, piginkis iki nulio, vargiai pacientu padauges. Pavaryk reklama (parasyk kelis straipsnius i delfi) ir pacientu padvigubes. -- svyt /e39 "Renaldas Kanarskas" <r.kanarskas@gmail.com> Wrote in message: > Kainas reguliuoja paklausa. Jei matau, kad pacient? eil? didel?, matyt > kad daugumas mano, kad mano darbo kokyb? gerokai vir?yja kain?, jei > atvirk??iai - kaina vir?yja kokyb?. Pagal tai ir ?i?rim :) > > "Gintas" <nesvarbu@gmail.com> wrote in message > news:n9k5kg$mnv$1@trimpas.omnitel.net... >> Tarkim: daugelis galvoja, kad tamsta jau senai pakelei. Kur dar bekelsi? >> :) >> >> "Fred" <r.kanarskas@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag >> news:n9ivfv$cg8$1@trimpas.omnitel.net... >>> Ai?ku, rei?kia reikia ir mums kelti, jei aplinkui pak?l?. > > ----Android NewsGroup Reader---- http://usenet.sinaapp.com/