Tema: Re: Telefono (ne)garantinis - pabaiga
Autorius: cD-r0m
Data: 2016-05-09 22:44:12
O šiaip, žinant, kad turi parduotuvėj tokias nesąmones priimt, yra kokia 
tarnyba kur galima paskambint vietoj telefonu ir pakviest, kad 
užregistruotu pažeidimą? Ar visgi parduotuvės neprivalo priimt ir 
patvirtint prašymų?

On 2016.05.09 20:35, tas kurs vvirshyja wrote:
> As pardavejos vietoje pakviesciau slaveja ar zoles pjoveja ir
> paprasyciau parasa padeti. O nepatenkintas klientas tada tegu aiskinasi,
> kas ji padejo:)
>
>
> On 05/09/2016 03:24 PM, Robertas wrote:
>> As ne vadovo ieskau, tegul pasiraso kas prieme ir perduos tam "vadovui
>> kurio dabar nera ir pas kuri stampai".
>>
>> On 2016-05-09 14:40, tas kurs vvirshyja wrote:
>>> O jei atsisako, nes "vadovo nera, jis stampus turi"?
>>>
>>
>>
>