Tema: Re: Telefono (ne)garantinis - pabaiga
Autorius: ManXP
Data: 2016-05-10 11:49:17
Matai, yra tokia istatymu numatyta galimybe, ir tiek. As pvz niekad 
nesupratau, kaip reikia neturet sazines ir padorumo, kad pvz paciam 
prisidaryt vaiku, o paskui reikalaut, kad tau blet pasalpa (ar kokias ten 
ismokas) uz juos moketu kelis metus. Ir dar N panasiu situaciju. Bet kadangi 
istatymuose yra numatyta galimybe, tai nesakau, kad tokie yra "nepadorus" 
zmones... Tauip sakant, pas kiekviena skirtingas "padorumas".


"Dainiushas"  wrote in message news:ngrvc5$88j$1@trimpas.omnitel.net...

nu bet nesakyk, iš kliento pusės atnešt visaip kaip nudrengtą mėtytą
vėtytą ragelį ir reikalaut pinigų kaip už naują, tai reikia padorumo
kaip reikiant neturėt

On 5/10/2016 7:56 AM, Glebas wrote:
> O tikslas?
> Kad savaitę pats bendrautum su VVTAT ir finale vis tiek grąžintum
> pinigus, plius paskui turėtum pilną internetą "gerų atsiliepimų" iš
> pirkėjo pusės?
>
>
>
> "sharkius"  parašė naujienų news:ngqrbi$u1m$1@trimpas.omnitel.net...
>
>
> Ypac kai atnesa absoliuciai pasenusi, per du metus nutrinta,
> nukalbeta, nuciupineta ir visom prasmem jau beverti telefona, ir
> reikalauja uz ji babkes grazint:). Tai is principo prikurciau
> xujnios, kad kokia savaite pasipist turetu del to grazinimo
> ;)
>
>
> ----Android NewsGroup Reader----
> http://usenet.sinaapp.com/