Tema: Re: Telefono (ne)garantinis - pabaiga
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2016-05-10 15:42:49
Kaip sake ManXP - kiekvienam savo. Esu pora kartu neses remontuot savo 
telefonus/plansetes. Visa laika emiau pinigus, nors ir nebuvo stovis toks 
blogas (speju gamintojui nera jokio skirtumo). Priezastis elementari - 
remonto terminai. Jeigu as galeciau sau leisti apsieiti be ismanaus "nu 
nezinome gal apie dvi savaites", tai isvis jo nepirkcau turbut.

"Dainiushas"  wrote in message news:ngsk6q$mt1$1@trimpas.omnitel.net...

tai nepirk jei zapadlo, kad  kažkas uždirba. Pats į darbą turbūt
neatlygintinai eini?

On 5/10/2016 3:15 PM, fenix @w wrote:
> On Tue, 10 May 2016 09:33:36 +0300, Dainiushas wrote:
>
>> nu bet nesakyk, iš kliento pusės atnešt visaip kaip nudrengtą mėtytą
>> vėtytą ragelį ir reikalaut pinigų kaip už naują, tai reikia padorumo
>> kaip reikiant neturėt
>
> o is gamintojo ir prekybininko reikalaut uz telefono pardavima kainos,
> kuri pilani padengtu sanaudas IR dar uzdirbtu pelna? Juk turetu but lygiai
> ant 0, na aisku taip budistiskai ir krikscioniskai dar ir i minusa...
>