Bendra praktika tokia: Tobulini, paskui transporto priemone pristatai gamintojo igaliotam atstovui, kuris daro tamstos apmoketa ekspertize ir jos isvadas suraso i popieriu, ant kurio veliau uzdeda savo spauda. visais kitais atvejais, viskas priklauso nuo transporto priemone sustabdziusio pareiguno poziurio. Taciau pats pagalvok, o jei vaikas su tokiu mociku netiketai issoks i gatve ir bus furos vairotojo nepastebetas, nes leks greitai ir zemesnis nei furos ratas? "Rrr" <lithinfo@microsoft.com> schrieb im Newsbeitrag news:nn5fob$r1m$1@trimpas.omnitel.net... > Niekas cia nekalba apie medinius ribotuvus, varikliuose gaudausi, > padayrti galima normaliai. > > Man idomu, kur konkreciau galiu su juo nuvaziuot ir pasimatuot, kad > gauti sertifikata, kad jis neviršyja galios ir greicio? Ta prasme, kad > ta pazyma "sueitu" jiems. Registruoti nepraso, tai dokumento, kaip > supratau, irgi nereikia jokio. > > Nes nu, jeigu rimtai, tai ir kiekvienas motorinis dviratis skris daugiau > negu 25 ir nei vienas is ju tokio dokumento netures, kad mazdaug > maksimum 25 ir 750 W. As kalbu apie normalu padaryma, tarkim net > vazinejimui nepilnameciam vaikui, su normaliu, veikianciu ribojimu, su > salyga, kad net jeigu paimtu pamatuoti, viskas butu tvarkoj ir ne > medvarsciais prisukta ir ne ant gazo troselio ribojimas. > > > > On 2016.07.25 19:33, Gintas wrote: >> Tarkim garaze, po gazo pedalu, prisuki medine kalade, kad pedalo eiga apribotu ir pavadini tai ribotuvu, kuris neleidzia isvystyt gamintojo deklaruoto greicio. Ir policininkui aiskini, kad ribotuvas irengtas tvarkingai-kaladele is azuolo, prisukta tinkamais medvarzciais. >> >> Abejoju, kad tai sueis...... Mat egzistuoja suvokimas, kad pakeitimus , itakojancius transporto priemones veikima, turi atlikti sertifikuota imone ir netgi atskirais atvejais israsyt popieriu. >> >> >> >> "Rrr"<lithinfo@microsoft.com> schrieb im Newsbeitrag news:nn5977$opl$1@trimpas.omnitel.net... >>> Sveiki, >>> >>> turiu tokį klausimą susijusį su KET. Voliojasi pas mane garaže taip >>> vadinama mini-britva. Karts nuo karto išsitraukiu, smagus daiktas. Kilo >>> noras išlysti su juo į miestą, domina šaligatvis-dviračių takai. KET'e >>> radau tokį apibrėžimą: >>> >>> 36. Motorinis dviratis – transporto priemonė, kuri turi ne mažiau kaip >>> du ratus ir vidaus degimo variklį ar elektros variklį, kurių >>> didžiausioji naudingoji galia ne didesnė kaip 1 kW, ir kurios >>> didžiausiasis projektinis greitis ne didesnis kaip 25 km/h. >>> >>> http://www.infolex.lt/ta/278471:ver1:str1 >>> >>> Pats daiktas neturi kažkokio konkretaus gamintojo ar specifikaciju, >>> žaislas ir tiek. Kadangi esu jį išardes ir surinkes ne kartą, žinau, kad >>> ten stovi 49 cc variklis, realus greitis iki 50 km/h, bendras svoris ~20 >>> kg. Bet, be problemų galiu apriboti tą greitį iki 25 km/h ir galią >>> numušti iki<1 kW (su ribotuvais ir pan.). Lempas, kurios dabar yra >>> reikalingos dviratininkam galiu įrengti. >>> >>> Tad, tarkime, turiu tokį daiktą: kubatūra 49.9 cc, svoris 22 kg, >>> maksimalus greitis 24 km/h, galia 0,75 kW, visi žibintai ir atšvaitai, >>> kaip priklauso dviračiui. >>> >>> Dabar klausimas, kas man bus, jeigu važiuosiu su tokiu daiktu šaligatviu >>> ar dviračių taku? Arba išsireiskiam kitaip, ką turiu padaryti, kad >>> galėčiau su juo važiuoti šaligatviu ir negaučiau baudos sustabdytas >>> policijos? >>> >>> Pažymiu, visi ribotuvai įrengti tvarkingai, greitis ir galia tikrai >>> neviršyja nuostatu, net jeigu būtų atliekami kažkokie matavimai. >>> >>> >>> Ačiū. >>> >>> :) >