nu bet lygiai tas pats gali ir su dviračiu, riedlente, riedučiais nutikti.... "Gintas" <nesvarbu@gmail.com> wrote in message news:nn5iaa$rnn$1@trimpas.omnitel.net... > Bendra praktika tokia: > > Tobulini, paskui transporto priemone pristatai gamintojo igaliotam atstovui, kuris daro tamstos apmoketa ekspertize ir jos isvadas suraso i popieriu, ant kurio veliau uzdeda savo spauda. > > visais kitais atvejais, viskas priklauso nuo transporto priemone sustabdziusio pareiguno poziurio. Taciau pats pagalvok, o jei vaikas su tokiu mociku netiketai issoks i gatve ir bus furos vairotojo nepastebetas, nes leks greitai ir zemesnis nei furos ratas? > > > > > > "Rrr" <lithinfo@microsoft.com> schrieb im Newsbeitrag news:nn5fob$r1m$1@trimpas.omnitel.net... >> Niekas cia nekalba apie medinius ribotuvus, varikliuose gaudausi, >> padayrti galima normaliai. >> >> Man idomu, kur konkreciau galiu su juo nuvaziuot ir pasimatuot, kad >> gauti sertifikata, kad jis neviršyja galios ir greicio? Ta prasme, kad >> ta pazyma "sueitu" jiems. Registruoti nepraso, tai dokumento, kaip >> supratau, irgi nereikia jokio. >> >> Nes nu, jeigu rimtai, tai ir kiekvienas motorinis dviratis skris daugiau >> negu 25 ir nei vienas is ju tokio dokumento netures, kad mazdaug >> maksimum 25 ir 750 W. As kalbu apie normalu padaryma, tarkim net >> vazinejimui nepilnameciam vaikui, su normaliu, veikianciu ribojimu, su >> salyga, kad net jeigu paimtu pamatuoti, viskas butu tvarkoj ir ne >> medvarsciais prisukta ir ne ant gazo troselio ribojimas. >> >> >> >> On 2016.07.25 19:33, Gintas wrote: >>> Tarkim garaze, po gazo pedalu, prisuki medine kalade, kad pedalo eiga apribotu ir pavadini tai ribotuvu, kuris neleidzia isvystyt gamintojo deklaruoto greicio. Ir policininkui aiskini, kad ribotuvas irengtas tvarkingai-kaladele is azuolo, prisukta tinkamais medvarzciais. >>> >>> Abejoju, kad tai sueis...... Mat egzistuoja suvokimas, kad pakeitimus , itakojancius transporto priemones veikima, turi atlikti sertifikuota imone ir netgi atskirais atvejais israsyt popieriu. >>> >>> >>> >>> "Rrr"<lithinfo@microsoft.com> schrieb im Newsbeitrag news:nn5977$opl$1@trimpas.omnitel.net... >>>> Sveiki, >>>> >>>> turiu tokį klausimą susijusį su KET. Voliojasi pas mane garaže taip >>>> vadinama mini-britva. Karts nuo karto išsitraukiu, smagus daiktas. Kilo >>>> noras išlysti su juo į miestą, domina šaligatvis-dviračių takai. KET'e >>>> radau tokį apibrėžimą: >>>> >>>> 36. Motorinis dviratis – transporto priemonė, kuri turi ne mažiau kaip >>>> du ratus ir vidaus degimo variklį ar elektros variklį, kurių >>>> didžiausioji naudingoji galia ne didesnė kaip 1 kW, ir kurios >>>> didžiausiasis projektinis greitis ne didesnis kaip 25 km/h. >>>> >>>> http://www.infolex.lt/ta/278471:ver1:str1 >>>> >>>> Pats daiktas neturi kažkokio konkretaus gamintojo ar specifikaciju, >>>> žaislas ir tiek. Kadangi esu jį išardes ir surinkes ne kartą, žinau, kad >>>> ten stovi 49 cc variklis, realus greitis iki 50 km/h, bendras svoris ~20 >>>> kg. Bet, be problemų galiu apriboti tą greitį iki 25 km/h ir galią >>>> numušti iki<1 kW (su ribotuvais ir pan.). Lempas, kurios dabar yra >>>> reikalingos dviratininkam galiu įrengti. >>>> >>>> Tad, tarkime, turiu tokį daiktą: kubatūra 49.9 cc, svoris 22 kg, >>>> maksimalus greitis 24 km/h, galia 0,75 kW, visi žibintai ir atšvaitai, >>>> kaip priklauso dviračiui. >>>> >>>> Dabar klausimas, kas man bus, jeigu važiuosiu su tokiu daiktu šaligatviu >>>> ar dviračių taku? Arba išsireiskiam kitaip, ką turiu padaryti, kad >>>> galėčiau su juo važiuoti šaligatviu ir negaučiau baudos sustabdytas >>>> policijos? >>>> >>>> Pažymiu, visi ribotuvai įrengti tvarkingai, greitis ir galia tikrai >>>> neviršyja nuostatu, net jeigu būtų atliekami kažkokie matavimai. >>>> >>>> >>>> Ačiū. >>>> >>>> :) >>