Atsakymas iš VVTAT tinklalapio: KĄ DARYTI KILUS GINČUI TARP VARTOTOJO IR ENERGETIKOS ĮMONĖS? Vartotojas, manantis, kad energetikos įmonė, vykdydama energetikos veiklą, pažeidė jo teises ar teisėtus interesus, susijusius su vartojimo sutartimi, pirmiausia privalo raštu kreiptis į energetikos įmonę ne vėliau kaip per tris mėnesius nuo tos dienos, kurią vartotojas sužinojo ar turėjo sužinoti apie savo teisių ar teisėtų interesų pažeidimą ir nurodyti savo reikalavimus, išskyrus atvejus, kai vartotojas tiesiogiai kreipiasi į teismą. Energetikos įmonė privalo neatlygintinai išnagrinėti vartotojo kreipimąsi ir jam motyvuotai atsakyti ne vėliau kaip per 30 dienų nuo kreipimosi gavimo dienos. Vartotojo kreipimąsi energetikos įmonė nagrinėja savo nustatyta tvarka, kurią privalo skelbti savo interneto svetainėje ir sudaryti sąlygas vartotojams su ja susipažinti kitais būdais. "Gintas" parašė naujienų news:nph1sr$7qa$1@trimpas.omnitel.net... Hmmm........ Yra teigianciu, kad del zalos galima kreiptis tik uz 15dienu, o tuo tarpu, praeina gerokai daugiau, mat i teisma jeigu kreipiamasi, jau nebegalima kreiptis i vartotoju teises.