1. Mano manymu gali eiti į teismą ir be VVTAT sprendimo, jeigu jau ESO kaip ir pripažino savo kaltę (pažadėjo atstatyti) - gi neturi laiko laukti, gravicapa žiemą sušals 2. Nėr ko bendrauti telefonu. Reikia raštu. O jeigu telefonu, tai atsakomybės jausmą labai pakelia įspėjimas, jog pokalbis yra įrašomas (pačioje pokalbio pradžioje) ir, aišku, įrašo turėjimas 3. Būk pirmas, suformuok praktiką, jeigu tikrai jos nėra 4. Prieš eidamas į teismą, daužyti snukių ESO darbuotojams ar VVTAT valdininkams, susirask advokatą, kuris susipažins su viskuo ir patars ką daryti Aš out. Išsikalbėjau. "Gintas" parašė naujienų news:npjpkv$bgl$1@trimpas.omnitel.net... Negaliu eit i teisma, kol nera VVTAT sprendimo. ESO atspausdintu terminu su isipareigojanciuju parasais man nepateikia. Vien kalbos telefonu. Laikas bega, elektros ner. Ir keisciausia-nerandu nei vienos bylos pries operatoriu, del nepateiktos elektros energijos. Tokia specifikai rast advokata kaime -misija baveik neimanoma. Net specai is VEI, ESO ir VVTAT nesusigaudo dorai.... Klausimas: negavus elektros 6mėn, kaip apskaičiuot dė to patirtą žalą? ESO šalta kaip blynas, matomai nieks dar ner iš jos motyvuotai žalos pareikalaves uz tokiu bajerius. Maksimum , su kuo jie dar sutiktu geruoju-atstatyt linija. KADA NORS :)