dabar dar karta paskaityk ka prirašei. On 2016.08.23 14:30, Gintas wrote: > Seka buvo tokia: > > ESO iskart nesutiko su savo kalte. > Kreiptasi i VVTAT, pateikta susnis dokumentu ir nuotrauku. > VEI pripazino ESO kalte > Susirasinėjant praėjo baveik 6 mėn > ESO pranesė, kad kabelį atstatys > VVTAT sprendimo dar nepriėme > Elektros vis dar nėr. > Į teisme nesikreipta > VVTAT pakonsultuot negali, dėl nuostolių apskaičiavimo nuomonės neturi, tačiau mano, kad 15d terminas pasileido, kai VVTAT pateiktame pareiskime buvo nurodyta, kad reikalaujama kompensacijos. > > Ka daryt toliau-neaisku. Laikas bega, dienos trumpeja, elektros nėr :) > > > > > "Glebas" <uramun@gmail.com> schrieb im Newsbeitrag news:nphbc0$ebq$1@trimpas.omnitel.net... >> >> >> "Gintas" parašė naujienų news:nphatq$e1l$1@trimpas.omnitel.net... >> >>> Va ir suprask, ka reiskia tas 15d terminas. ESO imonei buvo iškart >>> pranešta, kad nebera el. energijos. >> >> Tai terminas, per kurį turi pranešti apie tiesioginius nuostolius. Kiek >> suprantu, pranešta apie paslaugos nutrūkimą. >> >>> Taciau kaip su terminu pranesti nuostolius, jeigu pvz Vartoju Teisiu >>> komisija, ginca tarp Vartotojo ir Tiekejo, gali >nagrineti gerokai ilgiau >>> nei 90 dienu. >> >> VVTAT į ginčą įsijungia tik tada, kai nebesutaria paslaugos gavėjas ir >> tiekėjas. Tam geriausia VVTAT pateikti visą istoriją - susirašinėjimą, >> kreipimusis ir t.t. >> >>> Nei vieno bylos internete neaptikau, kur zmogus pareikalautu is >>> Operatoriaus nuostoliu atlyginimo del nepateiktos el. >nergijos. >> >> Tingiu knistis, gal ir nėra, nežinau >> >> >> 1. Jeigu ESO pripažįsta savo kaltę, pirmiausia kreiptis į juos, reikalaujant >> atlyginti nuostolius >> 2. Jeigu ESO nesutinka, bandyti kalbėtis su VVTAT (su sąlyga, jeigu >> nepaduota teisman) >> 3. Duoti teisman >> >> p.s. viskas tik mano menka, newsine nuomone ir buriant iš informacijos >> nuotrupų >> >