Nu tai tas ir yra, kad jie net nepasivargina aiskintis ar yra gavejas namie - paste uzpildo saukimus ir sumeta i dezutes, o LP kurjeriu atveju, tai netgi neveza iki pasto dezutes, o perduoda pastui. Ir dar paraso, kad ant siuntos ner kontaktinio telefono, tai bukit malonus, atsiimkit pas kurjerius. Vieno siuntinio labai norejau, tai vaziavau iki ju. O jei pasiskambini ant saukimo nurodytu numeriu, tai akiu nedrasko ir atveza. Toks darbo stilius labai uzknisa, veztu ir atveztu, tai ne, reik zaist kate ir pele, saukimas-skambutis-pristatymas, nors galetu tiesiog vezt ir atvezt. "LabaiNespauda" <blabla@nixejesebia.com> wrote in message news:o6871d$159$1@trimpas.omnitel.net... > Neimanoma irodyti, kad kas nors buvo namie. > Be to, pagal paskutine tvarka, atiduoda tik paciam gavejui, taigis, > nesvarbu, kad namie kas yra. > Kazkur skaiciau, kad iki 2 kg privalo pristatyti. > Siunciau prekes i Siaulius, tai skambina gavejas visas nepatenkintas, kad > nera siuntos. > Paziuriu trackinga, ogi guli jau savaite paste. Sakau, pasiimkit, gal > nerado. Sako katebybynerado, > vaiku darzelis dirba nuo6 ryto iki 20 vakaro, ka nerado, mokam pinigus uz > siuntima, norim, kad atnestu. > Uzteko skambucio nemokama linija. Paprase palaukti ant laido, paskambino i > Siauliu pasta, dave pisdy > ir sekancia diena siunta buvo atnesta. Beje, tas bairis, kad, jeigu nerado, > meta lapeli, niekur neaprasytas. > Cia patys nesejai taip sugalvojo. Sumoketa uz atnesima, tai imk ir nesk, kol > rasi. > > > "System" <system@exmaple.com> wrote in message > news:o6823l$v63$1@trimpas.omnitel.net... >> Sveiki, >> >> padekit suprasti - uzsisakau preke, nurodau savo namu adresa, sumoku pasto >> siuntimo islaidas, pardavejas issiuncia preke per savo salies pasta, mano >> salies pastas pristato man preke. >> >> Viskas butu gerai, visi butu patenkinti, taciau PROBLEMA yra ta, jog >> pastas vietoj to, jog pristatytu man preke, pristato pranesima i PASTO >> DEZUTE, jog gavau siuntini, o preke man jau reikia paciam pasiimti is >> pasto. >> >> Pradejus aiskintis paste kodel taip vyksta, gauni paaiskinima, jog >> neregistruotos siuntos, kurios TELPA i pasto dezute yra pristatomos, >> visoms kitoms - siunciamas pranesimas. Registruotas siuntas - visas >> pristato i namus, taciau jeigu neranda namuose - palieka pranesima. >> >> Mano atveju beveik visada randamas pranesimas, nesvarbu, kad namuose kas >> nors pastoviai yra. >> >> Sioje vietoje esu linkes manyti, jog pasto darbuotojai neatlieka savo >> pareigu taip kaip turetu, arba paslaugos nera tinkamai suteiktos. >> >> Kadangi su pasto support'u bandziau sneketi - beviltiska, mastau kur dar >> galiu kreiptis? Ar cia padetu vartotoju teises, ar kokia nors kita >> institucija? Kadangi pastas nera privati imone, kazkas galbut auksciau yra >> kas reguliuoja valstybines ar panasiai? >> >> Dekui >> >