2017.01.24 19:15, System rašė: > Sveiki, > > padekit suprasti - uzsisakau preke, nurodau savo namu adresa, sumoku > pasto siuntimo islaidas, pardavejas issiuncia preke per savo salies > pasta, mano salies pastas pristato man preke. > > Viskas butu gerai, visi butu patenkinti, taciau PROBLEMA yra ta, jog > pastas vietoj to, jog pristatytu man preke, pristato pranesima i PASTO > DEZUTE, jog gavau siuntini, o preke man jau reikia paciam pasiimti is > pasto. > > Pradejus aiskintis paste kodel taip vyksta, gauni paaiskinima, jog > neregistruotos siuntos, kurios TELPA i pasto dezute yra pristatomos, > visoms kitoms - siunciamas pranesimas. Registruotas siuntas - visas > pristato i namus, taciau jeigu neranda namuose - palieka pranesima. > > Mano atveju beveik visada randamas pranesimas, nesvarbu, kad namuose kas > nors pastoviai yra. > > Sioje vietoje esu linkes manyti, jog pasto darbuotojai neatlieka savo > pareigu taip kaip turetu, arba paslaugos nera tinkamai suteiktos. > > Kadangi su pasto support'u bandziau sneketi - beviltiska, mastau kur dar > galiu kreiptis? Ar cia padetu vartotoju teises, ar kokia nors kita > institucija? Kadangi pastas nera privati imone, kazkas galbut auksciau > yra kas reguliuoja valstybines ar panasiai? > bendrauji gražiai draugiškai su paštininke ir gyvenime neturi jokių problemų, viską pristato ir neišsipisinėja nu bet jei koliotis patinka...