oi cia normali lietuvos pasto praktika :), pas mane tas pats, ir beda kad nuvaziavus I pasta sugaistu visa valanda ir dar parkingas kainuoja. "System" wrote in message news:o6823l$v63$1@trimpas.omnitel.net... Sveiki, padekit suprasti - uzsisakau preke, nurodau savo namu adresa, sumoku pasto siuntimo islaidas, pardavejas issiuncia preke per savo salies pasta, mano salies pastas pristato man preke. Viskas butu gerai, visi butu patenkinti, taciau PROBLEMA yra ta, jog pastas vietoj to, jog pristatytu man preke, pristato pranesima i PASTO DEZUTE, jog gavau siuntini, o preke man jau reikia paciam pasiimti is pasto. Pradejus aiskintis paste kodel taip vyksta, gauni paaiskinima, jog neregistruotos siuntos, kurios TELPA i pasto dezute yra pristatomos, visoms kitoms - siunciamas pranesimas. Registruotas siuntas - visas pristato i namus, taciau jeigu neranda namuose - palieka pranesima. Mano atveju beveik visada randamas pranesimas, nesvarbu, kad namuose kas nors pastoviai yra. Sioje vietoje esu linkes manyti, jog pasto darbuotojai neatlieka savo pareigu taip kaip turetu, arba paslaugos nera tinkamai suteiktos. Kadangi su pasto support'u bandziau sneketi - beviltiska, mastau kur dar galiu kreiptis? Ar cia padetu vartotoju teises, ar kokia nors kita institucija? Kadangi pastas nera privati imone, kazkas galbut auksciau yra kas reguliuoja valstybines ar panasiai? Dekui