mane tai uzknisa pats principas, kad turi gerintis visiems, kad dirbtu savo darba. "Paulius Zaleckas" <pauliusz@yahoo.com> paraše naujienu news:o6a7u5$ep$1@trimpas.omnitel.net... > Cia esme kaip sutari su pastininke. Mes kartais sokolado padovanojam ar > arbatos kokios. Tai visada viska atnesa (su auto vaziuoja, tai tixliau > atveza), buna kad neranda tai kita diena atnesa, o jei neregistruota > siunta, tai pasiskambina i mobilke ir susitariam kad kieme paliks > "paslepta". > > On 01/24/2017 07:15 PM, System wrote: >> Sveiki, >> >> padekit suprasti - uzsisakau preke, nurodau savo namu adresa, sumoku >> pasto siuntimo islaidas, pardavejas issiuncia preke per savo salies >> pasta, mano salies pastas pristato man preke. >> >> Viskas butu gerai, visi butu patenkinti, taciau PROBLEMA yra ta, jog >> pastas vietoj to, jog pristatytu man preke, pristato pranesima i PASTO >> DEZUTE, jog gavau siuntini, o preke man jau reikia paciam pasiimti is >> pasto. >> >> Pradejus aiskintis paste kodel taip vyksta, gauni paaiskinima, jog >> neregistruotos siuntos, kurios TELPA i pasto dezute yra pristatomos, >> visoms kitoms - siunciamas pranesimas. Registruotas siuntas - visas >> pristato i namus, taciau jeigu neranda namuose - palieka pranesima. >> >> Mano atveju beveik visada randamas pranesimas, nesvarbu, kad namuose kas >> nors pastoviai yra. >> >> Sioje vietoje esu linkes manyti, jog pasto darbuotojai neatlieka savo >> pareigu taip kaip turetu, arba paslaugos nera tinkamai suteiktos. >> >> Kadangi su pasto support'u bandziau sneketi - beviltiska, mastau kur dar >> galiu kreiptis? Ar cia padetu vartotoju teises, ar kokia nors kita >> institucija? Kadangi pastas nera privati imone, kazkas galbut auksciau >> yra kas reguliuoja valstybines ar panasiai? >> >> Dekui >> >