Kad galėčiau bendrauti draugiškai, pirmiausiai turėjau 2 piktus raštus parašyti. Užtat dabar net asmens dokų niekada neprašo. "alm" <news_SPAMAS_@kom.com> wrote in message news:o69oh3$l24$1@trimpas.omnitel.net... > 2017.01.24 19:15, System rašė: >> Sveiki, >> >> padekit suprasti - uzsisakau preke, nurodau savo namu adresa, sumoku >> pasto siuntimo islaidas, pardavejas issiuncia preke per savo salies >> pasta, mano salies pastas pristato man preke. >> >> Viskas butu gerai, visi butu patenkinti, taciau PROBLEMA yra ta, jog >> pastas vietoj to, jog pristatytu man preke, pristato pranesima i PASTO >> DEZUTE, jog gavau siuntini, o preke man jau reikia paciam pasiimti is >> pasto. >> >> Pradejus aiskintis paste kodel taip vyksta, gauni paaiskinima, jog >> neregistruotos siuntos, kurios TELPA i pasto dezute yra pristatomos, >> visoms kitoms - siunciamas pranesimas. Registruotas siuntas - visas >> pristato i namus, taciau jeigu neranda namuose - palieka pranesima. >> >> Mano atveju beveik visada randamas pranesimas, nesvarbu, kad namuose kas >> nors pastoviai yra. >> >> Sioje vietoje esu linkes manyti, jog pasto darbuotojai neatlieka savo >> pareigu taip kaip turetu, arba paslaugos nera tinkamai suteiktos. >> >> Kadangi su pasto support'u bandziau sneketi - beviltiska, mastau kur dar >> galiu kreiptis? Ar cia padetu vartotoju teises, ar kokia nors kita >> institucija? Kadangi pastas nera privati imone, kazkas galbut auksciau >> yra kas reguliuoja valstybines ar panasiai? >> > > bendrauji gražiai draugiškai su paštininke ir gyvenime neturi jokių > problemų, viską pristato ir neišsipisinėja > > nu bet jei koliotis patinka... >