Tema: Re: Nekokybiskos prekes pristatymo paslaugos - pastas?
Autorius: LabaiNespauda
Data: 2017-01-25 17:40:32
Kad galėčiau bendrauti draugiškai, pirmiausiai turėjau 2 piktus raštus 
parašyti.
Užtat dabar net asmens dokų niekada neprašo.



"alm" <news_SPAMAS_@kom.com> wrote in message 
news:o69oh3$l24$1@trimpas.omnitel.net...
> 2017.01.24 19:15, System rašė:
>> Sveiki,
>>
>> padekit suprasti - uzsisakau preke, nurodau savo namu adresa, sumoku
>> pasto siuntimo islaidas, pardavejas issiuncia preke per savo salies
>> pasta, mano salies pastas pristato man preke.
>>
>> Viskas butu gerai, visi butu patenkinti, taciau PROBLEMA yra ta, jog
>> pastas vietoj to, jog pristatytu man preke, pristato pranesima i PASTO
>> DEZUTE, jog gavau siuntini, o preke man jau reikia paciam pasiimti is
>> pasto.
>>
>> Pradejus aiskintis paste kodel taip vyksta, gauni paaiskinima, jog
>> neregistruotos siuntos, kurios TELPA i pasto dezute yra pristatomos,
>> visoms kitoms - siunciamas pranesimas. Registruotas siuntas - visas
>> pristato i namus, taciau jeigu neranda namuose - palieka pranesima.
>>
>> Mano atveju beveik visada randamas pranesimas, nesvarbu, kad namuose kas
>> nors pastoviai yra.
>>
>> Sioje vietoje esu linkes manyti, jog pasto darbuotojai neatlieka savo
>> pareigu taip kaip turetu, arba paslaugos nera tinkamai suteiktos.
>>
>> Kadangi su pasto support'u bandziau sneketi - beviltiska, mastau kur dar
>> galiu kreiptis? Ar cia padetu vartotoju teises, ar kokia nors kita
>> institucija? Kadangi pastas nera privati imone, kazkas galbut auksciau
>> yra kas reguliuoja valstybines ar panasiai?
>>
>
> bendrauji gražiai draugiškai su paštininke ir gyvenime neturi jokių 
> problemų, viską pristato ir neišsipisinėja
>
> nu bet jei koliotis patinka...
>