Aš ne apie mėnesį kalbu, o apie dviejų dienų skirtumą. Ir ridos skirtumas yra iki 50 km. Todėl darau išvadą, kad servisas pražiopsojo šitą problemą dėl serviso aplaidumo. Todėl, kad pardavėjas ir taip sutvarkė viską, ką reikėjo pagal susitarimą. Tai būtų ir šitą tvarkęs arba nuleidęs kainą. Servisas nedavė garantijų, bet serviso išrašytas dokumentas keliauja kaip oficiali pažyma lizingui (bankui, o ne bobulkos paskolai). Taip išeina, kad servisas pridarė klaidų tikrindamas automobilį. Todėl manau, kad protingumo ribose privalo už tai susimokėti. Sveikata ir daiktas yra du skirtingi dalykai - pirmoji eikvojasi ir nieko nedarant, kai daiktas gali stovėti pusmetį, ir nieko jam nepasikeis. "Linas Petkevičius" <linas@NONONOlekiam.lt> wrote in message news:rdimh5$1bu$1@news.omnitel.net... > Tiek daug, kad neaisku nuo ko pradeti. > > Kodėl pirmas servisas nepastebėjo gedimo? > Ar jis buvo pirmojo tikrinimo metu? > Kodėl pardavėjas būtų sutvarkęs? > Ar servisas davė kokias garantijas, kad automobilis nesuges? > > Ir t.t. ir panašiai. > > Ir truputis realaus gyvenimo logikos. Atėjai rutiniškai pasitikrinti > sveikatos, gavai pažymą, kad sveikas. Po mėnesio - kokia nors pizdasoma. > Tave turi gydyti nemokamai tie kur tikrino? > > > On 2020-07-01 19:58, Aras wrote: >> Kodėl? >> >> "Linas Petkevičius" <linas@NONONOlekiam.lt> wrote in message news:rdi532$bsq$1@news.omnitel.net... >>> ne >>> >>> On 2020-07-01 16:21, Aras wrote: >>>> Toks dalykas. Dėstau paeiliui: >>>> 1) lizingui reikalaujant įvertinta automobilio būklė servise, gauta atitinkama pažyma; >>>> 2) pažymoje nurodyti keli defektai, kuriuos pardavėjas sutvarkė tame pačiame servise (vienas defektas buvo klaidingai nurodytas; pakartotinės apžiūros metu defekto neaptikta); >>>> 3) automobilį pardavėjas perdavė, visa pirkimo dokumentacija suforminta; >>>> 4) nuo patikros praėjo dvi dienos; >>>> 5) stovint įjungtai mašinai pradėjau greitai judinti vairą ir girdžiu kažkokį skardų tuksėjimą; jaučiu, kad kažkas nelabai su vairavimo sistema; >>>> 6) planuoju varyti automobilį į kitą autoservisą pakartotiniam patikrinimui. >>>> Išvada: jeigu kitas servisas ras problemų vairavimo sistemoje (ankstesnėje pažymoje ji buvo nurodyta, kaip be defektų), tai rašysiu raštą, kad ankstesnis servisas apmokėtų remontą, nes, jeigu būtų anksčiau suradęs šitą bėdą, tai pardavėjas būtų sutvarkęs. Ar yra šansų išsimušti pinigus? >>> >