Tai kodėl manai, kad automobilis dar nenuvarytas ir neišsiaiškinta priežastis? "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:rdvuoq$ave$1@news.omnitel.net... > tavęs ne, tavo mintį tik :) > > On 7/6/2020 4:42 PM, Aras wrote: >> Tamsta seki mane? >> >> >> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:rdpb57$ost$1@news.omnitel.net... >>> apakritai, tiek temos pavadinimas tiek autoriaus tonas suponuoja, kad >>> svarbiau yra ne sprendimas o užvažiavimo procesas, mano nuomone. Nes jau >>> seniai buvo galima nuvažiuot į bet kokį kitą servisą, pažiūrėt kas bilda >>> ir žinant tai spręst ką daryt toliau.... >>> >>> On 7/2/2020 3:06 PM, Tomas wrote: >>>> Silpni koziriai siaip jau. Plius vaziauciau iskart kalbetis ir ziuret >>>> kas ten yra, o ne kelias dienas grupse kozirius rankiociau. >>>> >>>> "Aras" parašė naujienų news:rdkhok$7gc$1@news.omnitel.net... >>>> >>>> Norint pradėt kalbėt reikia susirinkt kozirius. Tuomet, jei gražusis >>>> variantas nepraeis, spausti traukiant kozirius. >>>> Tai vat ir modeliuoju blogesnius variantus, kad būtų aišku, ką kalbėti, >>>> jei gražiai nepavyks. >>>> >>>> O vairą sukinėjant neturėtų girdėtis kažkokio garso lyg metalas į metalą >>>> daužtųsi. >>>> >>>> >>>> >>>> "Tomas" <t.s@takas.ltu> wrote in message >>>> news:rdkfv6$59v$1@news.omnitel.net... >>>>> Tu bent jau zinai koks ten esminis trukumas? Nes kol kas "jaučiu, kad >>>>> kažkas >>>>> nelabai". >>>>> Is esmes priklauso nuo serviso geranoriskumo. Tu bent bandei su jais >>>>> kalbet? >>>>> Pradeciau nuo to. >>>>> Oficiali-neoficiali, cia tik pisulka bankui pagal formaluma ir jei kitaip >>>>> nesigauna, pagalbos gali tiketis tik is VTAT. Pakariaut su ju pagalba >>>>> galima, nieko nekainuoja. >>>>> >>>>> "Aras" parašė naujienų news:rdkfbr$4k3$3@news.omnitel.net... >>>>> >>>>> Man nebūtų pikta ant serviso, jei atsitiktų situacija, kaip paties >>>>> papasakota. Šiuo atveju mašina buvo atvaryta pas specialistus, kurie >>>>> pražiopsojo esminį trūkumą! >>>>> Man atrodo, kad būtų ne kas, jei nuvežtų tamstą su apendicitu, o >>>>> gydytojas >>>>> po apžiūros paskirtų klizmą, motyvuodamas, kad užsikišo žarnos. >>>>> >>>>> >>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>>>> news:rdio0h$399$1@news.omnitel.net... >>>>>> aš jam pasakoju realią neseną istoriją apie tą patį ir klausiu jo >>>>>> nuomonės kuo tokiu atveju pirmasis servisas kaltas dėl netikėtai >>>>>> sugedusio valdymo bloko? >>>>>> >>>>>> On 7/1/2020 10:06 PM, Ssang Yong wrote: >>>>>>> Originalaus posto autorius isdeste aplinkybes ir klausia kokios jo >>>>>>> galimybes prasukt varke teisiniam kontekste. Tu posto autoriui pasakoji >>>>>>> kazkokias istorijas apie gyvenimo prasme. >>>>>>> >>>>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>>>>>> news:rdimiq$1di$1@news.omnitel.net... >>>>>>>> o kur čia pletkai? >>>>>>>> >>>>>>>> On 7/1/2020 9:55 PM, Ssang Yong wrote: >>>>>>>>> Tai kad "law", o ne pletku grupe >>>>>>>>> >>>>>>>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>>>>>>>> news:rdikik$ui2$1@news.omnitel.net... >>>>>>>>>> o tai variantas, kad senas šūdas sugedo, nesvarstomas? kolegos >>>>>>>>>> puspenktų metų trabis važiavo važiavo ir viena diena vairo >>>>>>>>>> stiprintuvas irgi be jokių ženklų padarė tiu-tių. tai kas kaltas? >>>>>>>>>> >>>>>>>>>> On 7/1/2020 4:21 PM, Aras wrote: >>>>>>>>>>> Toks dalykas. Dėstau paeiliui: >>>>>>>>>>> 1) lizingui reikalaujant įvertinta automobilio būklė servise, gauta >>>>>>>>>>> atitinkama pažyma; >>>>>>>>>>> 2) pažymoje nurodyti keli defektai, kuriuos pardavėjas sutvarkė >>>>>>>>>>> tame pačiame servise (vienas defektas buvo klaidingai nurodytas; >>>>>>>>>>> pakartotinės apžiūros metu defekto neaptikta); >>>>>>>>>>> 3) automobilį pardavėjas perdavė, visa pirkimo dokumentacija >>>>>>>>>>> suforminta; >>>>>>>>>>> 4) nuo patikros praėjo dvi dienos; >>>>>>>>>>> 5) stovint įjungtai mašinai pradėjau greitai judinti vairą ir >>>>>>>>>>> girdžiu kažkokį skardų tuksėjimą; jaučiu, kad kažkas nelabai su >>>>>>>>>>> vairavimo sistema; >>>>>>>>>>> 6) planuoju varyti automobilį į kitą autoservisą pakartotiniam >>>>>>>>>>> patikrinimui. >>>>>>>>>>> Išvada: jeigu kitas servisas ras problemų vairavimo sistemoje >>>>>>>>>>> (ankstesnėje pažymoje ji buvo nurodyta, kaip be defektų), tai >>>>>>>>>>> rašysiu raštą, kad ankstesnis servisas apmokėtų remontą, nes, jeigu >>>>>>>>>>> būtų anksčiau suradęs šitą bėdą, tai pardavėjas būtų sutvarkęs. Ar >>>>>>>>>>> yra šansų išsimušti pinigus? >>>>>>>>>>> >>>>>>>>>> >>>>>>>>> >>>>>>>> >>>>>>> >>>>>> >>>>> >>>> >>> >> >