Man nebūtų pikta ant serviso, jei atsitiktų situacija, kaip paties papasakota. Šiuo atveju mašina buvo atvaryta pas specialistus, kurie pražiopsojo esminį trūkumą! Man atrodo, kad būtų ne kas, jei nuvežtų tamstą su apendicitu, o gydytojas po apžiūros paskirtų klizmą, motyvuodamas, kad užsikišo žarnos. "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message news:rdio0h$399$1@news.omnitel.net... > aš jam pasakoju realią neseną istoriją apie tą patį ir klausiu jo > nuomonės kuo tokiu atveju pirmasis servisas kaltas dėl netikėtai > sugedusio valdymo bloko? > > On 7/1/2020 10:06 PM, Ssang Yong wrote: >> Originalaus posto autorius isdeste aplinkybes ir klausia kokios jo >> galimybes prasukt varke teisiniam kontekste. Tu posto autoriui pasakoji >> kazkokias istorijas apie gyvenimo prasme. >> >> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >> news:rdimiq$1di$1@news.omnitel.net... >>> o kur čia pletkai? >>> >>> On 7/1/2020 9:55 PM, Ssang Yong wrote: >>>> Tai kad "law", o ne pletku grupe >>>> >>>> "Dainiushas" <skirdain@gmail.com> wrote in message >>>> news:rdikik$ui2$1@news.omnitel.net... >>>>> o tai variantas, kad senas šūdas sugedo, nesvarstomas? kolegos >>>>> puspenktų metų trabis važiavo važiavo ir viena diena vairo >>>>> stiprintuvas irgi be jokių ženklų padarė tiu-tių. tai kas kaltas? >>>>> >>>>> On 7/1/2020 4:21 PM, Aras wrote: >>>>>> Toks dalykas. Dėstau paeiliui: >>>>>> 1) lizingui reikalaujant įvertinta automobilio būklė servise, gauta >>>>>> atitinkama pažyma; >>>>>> 2) pažymoje nurodyti keli defektai, kuriuos pardavėjas sutvarkė >>>>>> tame pačiame servise (vienas defektas buvo klaidingai nurodytas; >>>>>> pakartotinės apžiūros metu defekto neaptikta); >>>>>> 3) automobilį pardavėjas perdavė, visa pirkimo dokumentacija >>>>>> suforminta; >>>>>> 4) nuo patikros praėjo dvi dienos; >>>>>> 5) stovint įjungtai mašinai pradėjau greitai judinti vairą ir >>>>>> girdžiu kažkokį skardų tuksėjimą; jaučiu, kad kažkas nelabai su >>>>>> vairavimo sistema; >>>>>> 6) planuoju varyti automobilį į kitą autoservisą pakartotiniam >>>>>> patikrinimui. >>>>>> Išvada: jeigu kitas servisas ras problemų vairavimo sistemoje >>>>>> (ankstesnėje pažymoje ji buvo nurodyta, kaip be defektų), tai >>>>>> rašysiu raštą, kad ankstesnis servisas apmokėtų remontą, nes, jeigu >>>>>> būtų anksčiau suradęs šitą bėdą, tai pardavėjas būtų sutvarkęs. Ar >>>>>> yra šansų išsimušti pinigus? >>>>>> >>>>> >>>> >>> >> >