Tai tokiais pamastymais ir gyvenu... Nes nuomones labai nesutampa. dabar as ji pastaciau i vieta ir apraminau, bet zinau kad vel praeis menuo, du ir vel prasides tas pats. o taip kovoti o ne pelno siekti, men tiesa sakant nebeidomu. kada alga mokejo man tai galejau nusileisti ir patupeti, bile alga gaunu. Menesi akyse stengiuosi nesivaidenti, paskui vle aktyviai imuosi veiklos kol per galva negaunu. Tai dabar vel panasiai vyksta. Siaip ar taip issiaiskinau viena idomu dalyka:) zmogus pyksta kad pradedi nesedeti kabinete. o kaip susirasti klientu, uzmegsti rysius jei vien sedeti kabinete? :) tai va nuo to viskas ir prasideda. ei tik aktyviau pajudu ir nebunu darbe visada pykciai kad nesirupinu firmos veikla, o man tada kaip tik aktyviausias metas buna. "BigM" <mindaugask_NOSPAM@centras.lt> wrote in message news:hkrl8b$1gk$1@trimpas.omnitel.net... > va va, irgi norėjau pasiūlyti ne pačiam ruošti, o tam reikalui samdyti > specialistą, nes ne direktoriaus pareiga ruošti ataskaitas. Kai akcininkas > pamatys, kad iš esmės ir iš jo kišenės byra tie pinigėliai ir su > reikalavimais apsiramins. > > Bet pažvelgus giliau, tai kaip ir aišku, kad tęsti darbo su tokiu > akcininku neverta, kad ir kaip skaudu/neramu yra skirtis. > > Na bent jau pereinamuoju laikotarpiu tai galima ir tokiu būdu savo nervus > patausot ir laisvesnį laiką skirt naujai ateities perspektyvai nusipiešt. > > "buran" <alduti@gmx.net> wrote in message > news:mn.3d307da20f0ad61c.71523@gmx.net... > >> Už dokumentų pateikimą galima imti mokestį, neviršijantį dokumentų >> paruošimo sąnaudų. Bet jeigu dokumentus ruošia brangiai apmokamas >> darbuotojas ir sugaišta daug laiko, įkainis gali susidaryti :) >