Tema: Re: pirkimas iš tuktuk.lt
Autorius: KEdas
Data: 2010-07-19 10:40:14
Gintas rašė:
> taip
> made in trys raides kazhkaip
> telefone ne symbian, tragiška kokybė, kiniechiu fuflo.

Tai tu įtari, kad tai klastotė, o ne Kinijoje pagaminta Nokia? Duok
nuorodą iš kur pirkai.
Šitas? http://www.tuktuk.lt/661462
Prekės aprašymas

Sis telefonas yra vertas tikrai demesio pats toki turiu ir dar vienas
yra visiskai naujas net nepraimtas,jis niekuo nesiskiria nuo tikro tik
kad kopija,bet valdymas viskas tas pats net pats esu nustebes kaip
galitoki pat pagamint ir daug pigiau.jame yra viskas kas yra nokia n95 8gb.