tuktuk yra taprininkas tarp pirkėjo ir pardavėjo. "Dariksas" <mano@mail.netikras> wrote in message news:i212do$4tp$1@trimpas.omnitel.net... > tai kokios problemos? > > pasiimi CK ir pasiskaitai dėl ne prekybos vietoje sudarytos vartojimo > pirkimo – pardavimo sutarties (tai kai perki per internetą skaitosi, kad > sudarai sutartį paspausdamas sutikimą :): > LR CK 6.357 str. 6 d. imperatyviai nustato, kad vartotojo teisės > atsisakyti sutarties per 7 dienų laikotarpį nuo jos sudarymo „negalima > suvaržyti jokiais papildomais įsipareigojimais ar įmokomis arba bet kokiu > kitu būdu apriboti ar panaikinti“. > > nuvažiuoji į jų ofisą ir palieki reikalavimo raštą pasiimti jų prekę ir > gražinti pinigus, nepamiršk visų perdavimo aktų ir parašų iš sekretorės, > kad priėmė viską tvarkingai. > jei nėra ofiso, yra vis tiek kažkoks UAB ir jų registracijos adresas > (puslapyje ten nurodyta, kur kontaktai), tada per notara siunti > laišką/reikalavimą. po 7 dienų neatgavus pinigų kreipkis į vartotojų > teisių kontorą :) > jei jie nepadės, tada su visais raštais ir kopijomis į teismą ir dar > papildomai jo paprašai pritaikyti laikinas apsaugos priemones, pvz. > areštuoti jų sąskaitą, kol bus išnagrinėta byla :) .... > dar galima prirašyti įvairiausių skundų į kokias į tarnybas ir apsunkinti > gyvenimą tokiom kontorom, kurios negražiai elgiasi su savo klientais.... > > "Gintas" <gintas@omnitel.net> wrote in message > news:i20tn7$tc8$1@trimpas.omnitel.net... >> Pirkau telefoną Nokia N95 8gb kaip originalą o atsiuntė kinietišką kloną. >> Pinigus grąžinti atsisako. >> Galiu kreiptis į policiją su pareiškimu ar čia atvejis kai durnių ir >> bažnyčioje muša? >