Tema: Re: pirkimas iš tuktuk.lt
Autorius: Cube
Data: 2010-07-19 15:02:52
On 2010.07.19 12:26, Dariksas wrote:
> tavo pavyzdys netinka, nes kai perki is tuktuko, pinigus pervedi ne kokiam
> GNT tiekejui tiesiogiai, o tuktukui, t.y. kazkokiam uab'ui, kuris veikla
> vykdo tame tuktuke ir kurio duomenys privalo buti ten nurodyti kontaktuose.
> jei as ateisiu i akropoli ir man saskaita israsys akropolis o ne kokia batu
> parduotuves uab, tai irgi pretenzijas galeciau reiksti akropoliui, t.y.
> pardavejui, kuris israse man saskaita ir pardave preke.

Siaip tuktukas savo taisyklese konkreciai sako, kad jis tik suteikia
virtualia erdve, o sandoryje nedalyvauja, sandoris ivyksta tiesiogiai
tarp pardavejo ir pirkejo. Ir pinigus nebutina moketi per tuktuk, galima
ir tiesiogiai. Aisku, jei sumokejo ne tiesiogiai, tada galima irodineti,
kad faktine situacija neatitinka taisykliu ir jis is tiesu yra
pardavejas, taciau cia didelis klausimas ar pavyks. Tuktukas pasakys,
kad jis tiesiog suteike pinigu perdavimo paslauga - pavyzdziui kai darai
pasto perlaida, tai pinigus perduodi pastui, bet nuo to jis netampa
pardaveju. Vienu zodziu teoriskai sitas kelias imanomas, bet pats
sunkiausias ir su labai miglotom perspektyvom.