Tema: Re: pirkimas iš tuktuk.lt
Autorius: Cube
Data: 2010-07-20 15:32:44
On 2010.07.20 15:08, Gintas wrote:
> tuktuk nustatė, kad pirkėjas mane apgavo ir patarė kreiptis į policiją jei
> šis negrąžins pinigų.
> kaip tas atrodo praktikoje, ką rašyti policijoje: mane apgavo per tuktuk, ar
> suprasim vienas kitą net nežinau.

Policija greiciausiai pasakys, kad cia civiliniai santykiai ir pasiulys
paciam kreiptis i teisma civiline tvarka :)
Kad to nebutu, skunde rasyk ne kad tu ne tokia ar prastos kokybes preke
gavai, bet akcentuok, kad pardavejas apgaules budu pardavineja padirbtas
prekes kaip originalus, tai daro ne tik tau, bet ir kitiems, taip pat
pridek rasta is tuktuko, kur jie raso, kad pardavejas apgaudineja - t.y.
kad cia nebutu tik tavo zodziai, o tuktuko uzfiksuotas apgaules faktas.