Lietuvoje DELL atstovai ir yra BA, tiksliau vieni is keliu. Bet ar cia normalu taikyti tokius mokescius? "Valentinas Šarejus" <valentinas.sarejusTRINTI@gmail.com> wrote in message news:i6tl0p$d0a$1@trimpas.omnitel.net... > i DELL atstovybe kodel nenesei? > > "System" <vytautas.butkus@gmail.com> wrote in message > news:i6ti10$8s5$1@trimpas.omnitel.net... >> Sveiki, >> >> Pirktas buvo kompas, nusprogo pakrovejas, nunesiau I Baltic Amadeus, sako >> ok, pakeisim nauju, bet reikes susimoketi siuntimo islaidas, nes siuncia >> tiekejui tipo ar panasiai... Nu sumokejau as visus tuos mokescius(50LT), >> bet dabar klausimas, ar cia ne ju reikalas butu padengti tuos mokescius? >> Ar cia viskas ok, normalu ir cia dazna tokia praktika ir kituose >> garantiniu atstovuose? >> >> Beje, kompas DELL, jei tai ka keicia. > >