Tai jei nesi ne pardavejui, tai faktas, kad gali tekt sumoket. Todel viska reikia nest tiesiai pardavejui, o jis tegul rupinasi tolimesne eiga. Aisku, jei pardavejas bankrutaves, tai nieko daugiau nelieka... "System" <vytautas.butkus@gmail.com> wrote in message news:i6v51p$rte$1@trimpas.omnitel.net... > Pardavejas ne BA, tiesiog man klausimas pasistojo ar uz visas sitas > transportavimo islaidas neturetu but atsakingi DELL, na bet matyt yra kaip > yra.. > > "pjezo" <kaminskiukas_trinti_@delfi.lt> wrote in message > news:i6v2dr$nh7$1@trimpas.omnitel.net... >> malonektit patikslinti salygas: >> >> Kas pardavejas? ar kompas pirktas pas Baltic Amadeus? ar pas kita >> pardaveja? >> >> Baltic Amadeus (manau ne is ju pirkai) gal nors ir limono ir 5 ct. >> paprasyti- jie atlieka garantini aptarnavima pagal salygas sutartas su >> gamintoju ir pardaveju. >> Jei pardavejas Baltic Amadeus nesumoka uz logistika, darbus ar kt.- kokio >> pimpalo Baltic Amadeus turetu is savo kisenes moketi uz remonta, kai >> navara nuo pardavimo pasiime koks nors BMS? >> >> >> "System" <vytautas.butkus@gmail.com> wrote in message >> news:i6ti10$8s5$1@trimpas.omnitel.net... >>> Sveiki, >>> >>> Pirktas buvo kompas, nusprogo pakrovejas, nunesiau I Baltic Amadeus, >>> sako >>> ok, pakeisim nauju, bet reikes susimoketi siuntimo islaidas, nes siuncia >>> tiekejui tipo ar panasiai... Nu sumokejau as visus tuos mokescius(50LT), >>> bet >>> dabar klausimas, ar cia ne ju reikalas butu padengti tuos mokescius? Ar >>> cia >>> viskas ok, normalu ir cia dazna tokia praktika ir kituose garantiniu >>> atstovuose? >>> >>> Beje, kompas DELL, jei tai ka keicia. >>>