Jei neklystu, BMS Dell gaudavo savais kanalais (priesingai negu visa likusi Lietuva), todel oficialus servisai bmsinius tvarkydavo tik su spec mokesciu. On 2010.09.17 09:38, pjezo wrote: > malonektit patikslinti salygas: > > Kas pardavejas? ar kompas pirktas pas Baltic Amadeus? ar pas kita pardaveja? > > Baltic Amadeus (manau ne is ju pirkai) gal nors ir limono ir 5 ct. paprasyti- jie atlieka garantini aptarnavima pagal salygas sutartas su gamintoju ir pardaveju. > Jei pardavejas Baltic Amadeus nesumoka uz logistika, darbus ar kt.- kokio pimpalo Baltic Amadeus turetu is savo kisenes moketi uz remonta, kai navara nuo pardavimo pasiime koks nors BMS? > > > "System"<vytautas.butkus@gmail.com> wrote in message news:i6ti10$8s5$1@trimpas.omnitel.net... > >> Sveiki, >> >> Pirktas buvo kompas, nusprogo pakrovejas, nunesiau I Baltic Amadeus, sako >> ok, pakeisim nauju, bet reikes susimoketi siuntimo islaidas, nes siuncia >> tiekejui tipo ar panasiai... Nu sumokejau as visus tuos mokescius(50LT), bet >> dabar klausimas, ar cia ne ju reikalas butu padengti tuos mokescius? Ar cia >> viskas ok, normalu ir cia dazna tokia praktika ir kituose garantiniu >> atstovuose? >> >> Beje, kompas DELL, jei tai ka keicia. >> > >