Pardavejas ne BA, tiesiog man klausimas pasistojo ar uz visas sitas transportavimo islaidas neturetu but atsakingi DELL, na bet matyt yra kaip yra.. "pjezo" <kaminskiukas_trinti_@delfi.lt> wrote in message news:i6v2dr$nh7$1@trimpas.omnitel.net... > malonektit patikslinti salygas: > > Kas pardavejas? ar kompas pirktas pas Baltic Amadeus? ar pas kita > pardaveja? > > Baltic Amadeus (manau ne is ju pirkai) gal nors ir limono ir 5 ct. > paprasyti- jie atlieka garantini aptarnavima pagal salygas sutartas su > gamintoju ir pardaveju. > Jei pardavejas Baltic Amadeus nesumoka uz logistika, darbus ar kt.- kokio > pimpalo Baltic Amadeus turetu is savo kisenes moketi uz remonta, kai > navara nuo pardavimo pasiime koks nors BMS? > > > "System" <vytautas.butkus@gmail.com> wrote in message > news:i6ti10$8s5$1@trimpas.omnitel.net... >> Sveiki, >> >> Pirktas buvo kompas, nusprogo pakrovejas, nunesiau I Baltic Amadeus, sako >> ok, pakeisim nauju, bet reikes susimoketi siuntimo islaidas, nes siuncia >> tiekejui tipo ar panasiai... Nu sumokejau as visus tuos mokescius(50LT), >> bet >> dabar klausimas, ar cia ne ju reikalas butu padengti tuos mokescius? Ar >> cia >> viskas ok, normalu ir cia dazna tokia praktika ir kituose garantiniu >> atstovuose? >> >> Beje, kompas DELL, jei tai ka keicia. >>