Tema: Re: Garantinis ir mokesciai?
Autorius: System
Data: 2010-09-17 10:23:37
Pardavejas ne BA, tiesiog man klausimas pasistojo ar uz visas sitas 
transportavimo islaidas neturetu but atsakingi DELL, na bet matyt yra kaip 
yra..

"pjezo" <kaminskiukas_trinti_@delfi.lt> wrote in message 
news:i6v2dr$nh7$1@trimpas.omnitel.net...
> malonektit patikslinti salygas:
>
> Kas pardavejas? ar kompas pirktas pas Baltic Amadeus? ar pas kita 
> pardaveja?
>
> Baltic Amadeus (manau ne is ju pirkai) gal nors ir limono ir 5 ct. 
> paprasyti- jie atlieka garantini aptarnavima pagal salygas sutartas su 
> gamintoju ir pardaveju.
> Jei pardavejas Baltic Amadeus nesumoka uz logistika, darbus ar kt.- kokio 
> pimpalo Baltic Amadeus turetu is savo kisenes moketi uz remonta, kai 
> navara nuo pardavimo pasiime koks nors BMS?
>
>
> "System" <vytautas.butkus@gmail.com> wrote in message 
> news:i6ti10$8s5$1@trimpas.omnitel.net...
>> Sveiki,
>>
>> Pirktas buvo kompas, nusprogo pakrovejas, nunesiau I Baltic Amadeus, sako
>> ok, pakeisim nauju, bet reikes susimoketi siuntimo islaidas, nes siuncia
>> tiekejui tipo ar panasiai... Nu sumokejau as visus tuos mokescius(50LT), 
>> bet
>> dabar klausimas, ar cia ne ju reikalas butu padengti tuos mokescius? Ar 
>> cia
>> viskas ok, normalu ir cia dazna tokia praktika ir kituose garantiniu
>> atstovuose?
>>
>> Beje, kompas DELL, jei tai ka keicia.
>>