Tema: Re: Kritinės masės 2010-04-30 avarijos byla
Autorius: mumumčik zergatronas
Data: 2010-10-06 00:57:04
  kazin kodel gincas apie organizatoriu kalte?
taip iseina - banditas isvis angeliukas ir ne prie ko?

nusirito lietuvele visiskai..

jei tave tamsiame skersgatvyje apdauzo - kas katas?
ar pats, kad ejai namo, ar tas kas apdauze?

ar cia lietuviskas aukos sindromas pasireiskia, kad visada kalta yra
AUKA, kad atsirado netinkamu metu ir netinkamoje vietoje?