Tema: Re: teorine situacija:)
Autorius: Laimis
Data: 2010-10-07 11:51:43
Toxis@ze_yvil_place rašė:

> "Laimis"<wiela@centras.lt>  wrote in message

> ar tikrai? (chia ne 'shoku' man tikrai idomu, ar tikrai taip lengva,
> nes kiek teko .. hm, norejau sakyt skaityt, bet berods machiau... ar
> amerikoj ar kanadoj butent uzh keptus dalykus nelabai gali nubaust,
> nes nera kaip ishsiaishkint

Žiū. Turi dvi kanapes. Viena lietuviškoji, laukų tradicinė, kita --
hipių kultūrinė. Ekspertas (chemikas bendrąja prasme) prieina, pažiūri
ir susinervinęs siunčia velniop; nieko aš čia „negaliu“ nustatyti kiek
kiekvienoje yra THC...
Arba panašus atvejis, tik viename maiše grynas kokainas (taip ir
užrašyta -- kokainas), o kitame -- kokainas per pusę su miltais
(užrašyta -- miltai). Ekspertas vėl beviltiškai skėsčioja rankomis, nes
jo masės spektrometrai tiek viename tiek kitame fiksuoja kokaino, bet
viename pagal aprašymą ir formą gi miltai!)...
(va tau ir atvejis su dviem bulkutėm -- vienoje 5% THC, kitoje -- viena
šimtoji promilės).

Tai ką tu skaitei, tai nebent tokiais atvejais, kai koncentracija
balansuoja ant „kulinarinės ribos“ ar ją kiek peržengia.

> (dekui lingus uzh linka) http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/9779001
> seklose, ish kuriu ir daromas kastinis thc kiekis yra net didesnis
> nei "zholeje". taigi velgi, butu idomu, kas butu su ta technologija

O kiek tų sėklų masės yra pačiame produkte? O tu tikrai žinai, kad
lietuviškųjų kanapių, kai jos auga *natūraliai* (o nes auginamos
įvežtinės/specifinės veislės, specialiai (temperatūra, apšvietimas,
drėgmė) brandinamos), sėklose yra gausu THC? Kiek
žinau/skaičiau/girdėjau, tai -- NE. Tai ir būtų atsakymas kiek bandelėje
galėtų būti kulinarinio THC (*mažai*); visa kas dvigubai-trigubai
viršija tą kiekį jau kelia įtarimą.

> (ash speju, kad mases spektrometru, bet gal yra ir kazhlas kito)
> "ishmatuot" tiek thc matosi tiek veinam, tiek kitam.

Kodėl tau atrodo, kad koncentracija (ir apskritai --  tai) daroma (tik)
su masės spektrometru? Kai duodi kraują tyrimams, tai laborantė gi prie
mikroskopo nekomanduoja visiems kraujo kūneliams išsirikiuot ir po vieną
„ant apžiūros“; ar čia visų vakuolėlės gražios, membranėlės
nepraplyšusios, nėra prikibusių virusų (bent tūkstančio rūšių)...
Aš kiek įsivaizduoju iš bendro išsilavinimo, tai yra aibės
patikrintų/patvirtintų cheminių testų, metodikų, ir bendrąją prasme tai
nėra tapataus sudėtingumo uždavinys, kaip sėdėti prie mikroskopo
skaičiuojant po molekulę ar analizuoti bandeles spektrometrais.
Patrupini bandelę į mėgintuvėlį, įpili atitinkamų reagentų, pamakaluoji,
pakaitini, palauki ir pagal spalvą ar kitus požymius gali nuspręsti apie
tam tikros narkotinės grupės medžiagų buvimą ir apytikrę jų
koncentraciją). Pažįstu vieną narkotikų ekspertą (galėčiau paklausti,
jei atsiminsiu), tačiau tavo abejonėms išsklaidyti turbūt pakaktų ir tiek:
http://www.ltec.lt/narkotiniu-metodines

> Kitas reikalas, kaip jau minejau, suvalgius kelis gabaliukus to
> pachio shtrudelio, skruzdelyno, ar tiesiog bulkuchiu su aguonom,
> heroino testeriai dar kelias dienas duoda teigiamus atsakymus
> http://www.youtube.com/watch?v=FMqQLgw7Uz4

Tai tik patvirtina metodikų ir testų paprastumą (apie ką rašiau
aukščiau), jų *paskirtį*; jei natūraliai organizme nėra tokių medžiagų,
ar jų yra labai labai mažai, tai tokių testų paskirtis yra fiksuoti
pėdsakus (ar koncentraciją kiek didesnę, už natūralią). Pagal tokių
testukų rezultatus nesprendžiama ar esi narkomanas su stažu, ką vartojai
aną penktadienį, bet pirmam įtarimui (kad būtų pretekstas pasigilinti)
to pakanka.