Tema: Re: teorine situacija:)
Autorius: Toxis@ze_yvil_place
Data: 2010-10-07 12:31:38
Taip, bet kaip minejau zhemiau, pagal tavo dokumenta, zholes atveju, istatymas reglamentuoja ne kiek thc gali laikyt (ka ras testai:) o kiek kiek:
Kanapės (ir jų dalys) | 5 g | 500 g | 2500 g |

| |(Cannabis plant) | | | |

| 14. |Kanapių aliejus (Cannabis oil)| 0,05 g | 5 g | 25 g |

| 15. |Kanapių derva (Cannabis resin)| 0,25 g | 25 g | 125 g |

| 16. |Kanapių ekstraktai ir | 1 l | 100 l | 500 l |

| |tinktūros (Extracts and | | | |

| |tinctures of cannabis) |

bandeliu atveju tai none of above - pagal ka baustu?