Tema: Re: parashas sutartyje
Autorius: Tomas
Data: 2010-11-04 22:48:24
Panashiai, per kurjerius sutartys keliauja. Mokejimai uzh paslaugas - taip, paslaugas dariau, pinigus gavau pagal kazhkokia uabo pakishta sutarti, shiuos punktus pirmakart matau, bet.... oj, cia ishvis ne mano parashas, kas tada...? Turim omeny, kad tai jei ir atsitiktu, tai gal po keliu metu, bet greiciausiai kad niekad. Uabo fauna da 10 kartu pasikeis, sugaudyk tada galus. O fiziniui neprivalu laikyt buhalterija po 10 metu, nu nebeturiu, tulike sunaudojau.
Kas del protingumo kriteriju, tai pasikartosiu - kai kurie sutarties punktai stipriai su jais prasilenkia, vietom iki absurdo. O gal ramiai tegu pasirashineja..? Jei sutartis absurdishka ir prasilenkia su protingumo kriterijais, tikriausiai yra shansu, ka teismas praspirs uaba su tokia sutartim...?