Mano atveju analogiškoje situacijoje (irgi dažai) servisas kategoriškai nebendravo. Mol nudažėm pagal gamintojo dažų kodą, pas tave ne naujas auto, korozija/erozija/pataikyt neįmanoma ir t.t. ir pan. Gavo į dantis panašaus turinio raštą - be reakcijos. Padėjo raštas į draudimo kompaniją. Turinys panašus, tik prašymo esmė - nemokėti autoservisui, kol nebus ištaisyti trūkumai. Serviso direktorius pats susirado po kelių dienų ir labai mandagiai paprašė atvairuoti karutį man patogiu metu. Beje, iš antro karto pataikė netgi visai neblogai. O spalva ne tokia jau paprasta - išblukusi juoda(be jokio mėlyno atspalvio), su lengvu perlamutru. Tuo pačiu ir perėjimus normaliai padarė, nedažė kaip pirmu kartu griežtai vien pažeistos detalės. Ir ar tikrai tavo santykiai yra su servisu? Nes kaip tais lyg ir draudimo bendrovės galvos skausmas kažkiek turėtų būti... Tu su servisu kokią nors sutartį turi? Ko pagrindu jie tavo karutį remontuoja? Kiek suprantu pagrindu jų sutarties su draudimo bendrove. Bet kuriuo atveju, labai rekomenduoju raštą draudimo bendrovei brūkštelt. Čia jei sieki greitesnio rezultato, o ne šiaip pasitampymo.