"NoLife" <fake@noreply.com> wrote in message news:ig6ln0$2nq$1@trimpas.omnitel.net... >> Manau reikes del visa ko parasyt, kad nebutu sis prasymas vien >> telefonu (nors pokalbiai tuo numeriu lyg ir irasomi). > > Būtinai. Aš tame rašte dar ir naglu veidu paklausčiau, o kada mano automobilis bus normaliai sutvarkytas? Ne serviso paklausčiau, > o draudimo, nes man žalą dengia draudimas o ne servisas. Nu tai lai tada jie ten ir aiškinasi tarpusavyje, o man reikia tik > rezultato. Kaip ir planavau, buvau i draudima tada nulekes - itikinejo, kad tikrai nereikia rasyti jokiu rastu, kol nepaskambinsiu pinigu tikrai neperves :) Bet del "kada mano automobilis bus sutvarkytas" - gal ir papildoma ideja ateiciai :) Galbut dar turi elektroniniame formate dokumentus, kuriuos siuntei savo draudimui? O siaip, kol kas panasu, kad draudimas (Lietuvos Draudimas) nelabai suinteresuotas ginti kliento interesus - kai pirma karta telefonu uzsiminiau apie tai, kad akivaizdziai spalvos nepataike dazant - ju atsakymas buvo kazkas panasaus i "plastmasiniu detaliu spalva sunku pataikyti, todel leidziama kad spalva skirtis per viena tonacija" ar pan. Is kur jie tai istrauke, ar patys sugalvojo kad papudrinti smegenis - nezinau :) Ir siaip - visos sitos situacijos nebutu buve, jei Lietuvos Draudimas nebutu (samoningai?) suklaidines. Visada tvarkydavau automobili tam tikrame servise (tiesa draudimas tada buvo ERGO). Per paskutinius pora metu ten perdazyta daugiau nei puse masinos. Problemu visada budavo lygiai 0 (buvo kokybiskai nudaze ir tas dalis, kurias dabar blogai perdaze Inchcape). Taciau uzregistravus pirma ivyki "Lietuvos Draudime", ju darbuotojai is karto pareiske kad tame servise remontuoti neleis - "ten pernelyg brangu". Nors veliau su tuo servisu issiaiskinau, kad be reikalo pas juos nevaziavau - tikrai galima, ir tai tiesiog buvo tam tikro LD darbuotojo simpatijos/antipatijos servisams (dar klause kuris darbuotojas cia taip sake:).