Tema: Re: teise i gyvenima.
Autorius: finalinis kontaktas
Data: 2011-09-13 07:01:48
> Visiskai ne filosofinis klausimas. Klausimas yra tau paciam. Pries
> svarstydamas apie bomza, pagalvok apie
   save. Nuostabus dalykai prasideda, kaip palieki bomzus ir karalius ir
galvoji apie save [sveikai].

Sako vat keistis, man gal iki gero gyvenimo tik tereikia paplepeti,
pabendrauti
su zmonem, o uzhejo toks laikas kuris jau tesiasi daug metu, kad esu
visiskai
vienas ir neturiu net su kuom pakalbeti ir as bandau tai keisti visa laika,
viskas kaip vanduo nuo zhasies, bandau eit i bazhnycia, ten irgi tik melstis
ateina, taigi net neaisku ka cia ir keisti ir net neaisku kodel taip
atsitiko...

antra reiketu kaip ir zmonos ar mylimos merginos, o cia jau ir isvaizda
svarbi (net ir su draugais isvaizda svarbi), o as savo isvaizda ne iki
galo pasitikiu, negi man plastines operacijas darytis, kurios aisku
nepades, o tik dar labiau subjauros. Ir stengiausi savo laiku del tu
visu paiesku merginos, o dabar jau pasenau astuoniolikmetes niekada
nebematysiu turbut, moteris po 25 metu jau senmerge, o man jau 31
tai visai rankos nusviro ir ka cia keistis.

darbe irgi, kol buvau jaunas, galovojau kad viska ismoksiu, viska
suprasiu, jei noresiu tapsiu milijonierium, nes kol mokiausi visa laika
mano gyvenimo ivaizdziai buvo tik is filmu ir televizijos, o kaip zinia
nerasi filmo be grazios merginos, be dideliu pinigu, didelio biznio,
veiksmo interesu ir panasiai.
O nieko panasaus man nesigavo, o ka keisti nezinau. Man atrodo, kad
sekme darbe ir karjeroje tai tas pats kas sekme su draugais ir meginom,
daug kas galu gale nuo isvaizdos priklauso.