Tema: Re: teise i gyvenima.
Autorius: posix
Data: 2011-09-18 23:26:46
Jei panaikinsi bizuna, didele dalis zmoniu netures paskatos ka nors
daryti ir geriausiu atveju gyvens kaip hare krisna bendruomene. Zmogus
turi noreti kazko siekti, turi bijoti "sluoti gatves" jei nesimokys,
bijoti likti vienas senatveje, kai jo mirusi kuna po savaites ras
prasmirdus visai laiptinei. Tik tai ji vercia dirbti, kurti, gimdyti
vaikus, juos auginti.
31 metai tai pats jegu zydejimas.. ir po velniu netikiu kad tokio
amziaus zmogaus nepriima bent jau i maxima ar senukus, kur vistiek yra
ne toks juodas darbas kaip kad darbas su kastuvu. Jei senukuose ar
maximoje kryptingai dirbsi, gali buti kad ir auksciau pakilsi, gal net
iki kokio parduotuves vedejo vietos. Bet tam gali reiketi dirbti 5
metus, laukti palankios situacijos, kai kokia vedeja iseis is darbo, o
tu busi ten seniausiai dirbantis.
Ten rasi ir savo lygio bendradarbius, su jais atitinkamas pramogas, gal
net ir moteri kokia sutiksi.. Reikia tik panoreti ir to siekti. Jei
dabar gyveni 10 metu nuo alio iki alio, tai paklausk saves kokiai
moteriai tu busi idomus? Toks budamas tu tik nasta jai.. Ar sugebesi
uzauginti jos vaikus? Patikek, praktiskai bet kuri normali moteris virs
25 metu apie tai pagalvoja. Vyro isvaizda moteriai nera svarbiausia,
ypac tai, kuri jau turi 25 metus. Be to, pagal savo isvaizda ir moteri
rinktis.
Taip kad pirmyn i prieki. O ne skleisk erezijas kad mazdaug jei tau
nepavyko, tai visas pasaulis pagal tave dabar turi keistis.