Tema: Re: poreikiai
Autorius: Final Contact
Data: 2011-09-19 14:35:28
apie poreikius man padejo ismastyti pirmiausia kiemo draugas kuris sake, kad
Marksas
sake: "kiekvienam pagal poreikius, is kiekvieno pagal galimybes". as
pradejau galvot
kas tie poreikiai..
tada destytojas paklausus jo kazhko studentui, atsake: "nemadoj", as
klausiu, o kas
madoj ? sako: SEKSAS! ir dar pridejo...PINIGAI(anroj vietoj)...ir pasake,
kad i tai remiasi
Darwino naturalios atrankos teorija...
Po to tokiam bendravimo klube irgi deste apie Maslovo piramide.
Ir dar as pats kazhkaip dasigalvojau, kad poreikiai yra pirminiai ir
anriniai, nes
apskritai mano mastymas pastoviai sukosi apie tai ko reikia visuomenei ir
apie ka ji sukasi. Taciau, vakar pastebejau, kad tai nera taip paprasta,
pagal
Maslovo piramide baziniai poreikiai yra apacioje, o aukstesnieji virsuje.