O beje, kaip su pinigų gražinimu, kai aš moku per tarpininką, kuris pasiėma dar kokių 20%. Kiek jie man turi gražint? Ir kartu - ar jie po to gali susigražint skirtuma iš tarpininko? Įdomu, nes pats kartais akcijas per kuponus pasidarau (tik man net mintis nekyla diskriminuot klientus) Realiai aš noriu ne pinigų, o paslaugos, bet dar įdomiau, kaip ten yra. Gal netyčia straipsnį pameni? "Linas Petkevičius" <linas@NONONOglservices.lt> wrote in message news:jd4mg9$405$1@trimpas.omnitel.net... > Vartotoju teises. Nuolaida ar mokejimo forma nepanaikina reikalavimu > paslaugu kokybei. Pradziai galejai prasyti grazinti pinigus uz > nekokybiskai suteikta paslauga. > > "cD-r0m" wrote in message news:jd4ll8$2vc$1@trimpas.omnitel.net... > > Pries pora dienu apturejau progos pabendrauti su viena imone. Pirktas > kuponas paslaugu, 50Lt uz 100Lt vertes paslauga. Nuvykus gaut paslaugu > prasidejo - "Jus su kuponu, palaukit kol aptarnausim pirkejus su tikrais > pinigais" ir po to kai atiduota ne itin kokybiska paslauga "Kiek mokejot - > tiek ir gavot".. nu ir t.t. > > Ar kas nors saugo nuo tokios diskriminacijos? Kokybe yra zema, bet pasakyt > kad nesuteikta paslauga irgi negaliu. Tiesiog visais budais leista > suprasti, > kad visi su kuponais tegul apsisika, jeigu kas nepatinka, nes pinigus jau > paeme. Nekokybes nekoreguos del tos pacios priezasties. > Konkreciai kalbama apie nuotrauku spausdinima ant drobes, vienur remas > rombo > formos, kitur nuotraukos beveik 10% i uzlaidas sukiso ko pasekoje > kompozicijos nebelieka (nors buvo pagal ju rekomendacijas viskas pateikta, > butent kad nebutu taip)