Konkrečiai kol kas nieko nesakysiu, savaitės eigoje važiuosiu pas juos rimčiau aiškintis, tipo gal vadovas norėtu paaiškinti ką nors, nes pasiskirsiu laiko būtent šitam prisipisinėjimui. Čia keli kuponai panašioms paslaugoms pas skirtingus tiekėjus per grupinį ir betą Man bėda tokia, kad pvz kreivą paveikslą tai neabejoju kad perdarys, ar perkabins drobę ant ištiesto rėmo. Bet pvz, kaip įrodyt, kad nekokybė, jog į užlaidas nutraukė po 5 cm nuotraukos ir kad čia blogai? Siuntinėjimui nx tai diktofoną pasiimsiu, tai gal po pokalbio sukalbamesni pasidarys.. Aš tai išvis nesuprantu tokio požiūrio į klientą, man galvoj priešingai kažkaip apsiverčia viskas (kai pats pagal kuponus paslaugas teikiu) - klientas su kuponu grįš tik jei jam paslaugos patiks + kadangi jis jau sumokėjo, gal būt bus paranojiškas, kad apipist bando.. "Renookas" <vytautas@_eta_hitratrinti.lt> wrote in message news:jd5bi3$qgh$1@trimpas.omnitel.net... > butu labai idomu suzinoti kas tarpininkas ir kas paslaugos teikejes... kai > kam gali buti labai idomu. galima ir i privata jei ne paslaptis.. > > > "cD-r0m" parašė naujienų news:jd4ll8$2vc$1@trimpas.omnitel.net... > > Pries pora dienu apturejau progos pabendrauti su viena imone. Pirktas > kuponas paslaugu, 50Lt uz 100Lt vertes paslauga. Nuvykus gaut paslaugu > prasidejo - "Jus su kuponu, palaukit kol aptarnausim pirkejus su tikrais > pinigais" ir po to kai atiduota ne itin kokybiska paslauga "Kiek mokejot - > tiek ir gavot".. nu ir t.t. > > Ar kas nors saugo nuo tokios diskriminacijos? Kokybe yra zema, bet pasakyt > kad nesuteikta paslauga irgi negaliu. Tiesiog visais budais leista > suprasti, > kad visi su kuponais tegul apsisika, jeigu kas nepatinka, nes pinigus jau > paeme. Nekokybes nekoreguos del tos pacios priezasties. > Konkreciai kalbama apie nuotrauku spausdinima ant drobes, vienur remas > rombo > formos, kitur nuotraukos beveik 10% i uzlaidas sukiso ko pasekoje > kompozicijos nebelieka (nors buvo pagal ju rekomendacijas viskas pateikta, > butent kad nebutu taip)