Bet litai tai sumoketi kazkam kitam, kaip suprantu... "Linas Petkevičius" wrote in message news:jd4mg9$405$1@trimpas.omnitel.net... Vartotoju teises. Nuolaida ar mokejimo forma nepanaikina reikalavimu paslaugu kokybei. Pradziai galejai prasyti grazinti pinigus uz nekokybiskai suteikta paslauga. "cD-r0m" wrote in message news:jd4ll8$2vc$1@trimpas.omnitel.net... Pries pora dienu apturejau progos pabendrauti su viena imone. Pirktas kuponas paslaugu, 50Lt uz 100Lt vertes paslauga. Nuvykus gaut paslaugu prasidejo - "Jus su kuponu, palaukit kol aptarnausim pirkejus su tikrais pinigais" ir po to kai atiduota ne itin kokybiska paslauga "Kiek mokejot - tiek ir gavot".. nu ir t.t. Ar kas nors saugo nuo tokios diskriminacijos? Kokybe yra zema, bet pasakyt kad nesuteikta paslauga irgi negaliu. Tiesiog visais budais leista suprasti, kad visi su kuponais tegul apsisika, jeigu kas nepatinka, nes pinigus jau paeme. Nekokybes nekoreguos del tos pacios priezasties. Konkreciai kalbama apie nuotrauku spausdinima ant drobes, vienur remas rombo formos, kitur nuotraukos beveik 10% i uzlaidas sukiso ko pasekoje kompozicijos nebelieka (nors buvo pagal ju rekomendacijas viskas pateikta, butent kad nebutu taip)