Viskas atrodo taip. Moki tarpininkui. Tarpininkas perveda Tiekėjui (pagal sutartį) ir išrašo sąskaitą už tarpininkavimo paslaugas (proporcingai nupirktiem kuponam). Teoriškai gauni viską, ir tada sumoki tarpininkui) Viskas pagal sutartį. Tiekėjas sąskaitą-faktūrą rašo tiesiai paslaugos gavėjui. Man šita dalis varo galvos skausmą, nes išrašinėju sąskaitas kai kuriem kuponų pirkėjam, rezultate pajamose yra visa tarpininko pervesta suma, + kelios sąskaitos kurios dubliuojasi su ta sutartim, o čekių, nei pavedimo banke tiesiai iš sąskaitos gavėjo nėr :) Tai čia ir gaunasi, kad techniškai - tiekėjas turėtu pirkėjui grąžint visą sumą, o tarpininkavimo paslaugas kompensuot iš savo kišenės. "ManXP" <man@giliai.px> wrote in message news:jd4rd6$8us$1@trimpas.omnitel.net... > Bet litai tai sumoketi kazkam kitam, kaip suprantu... > > "Linas Petkevičius" wrote in message > news:jd4mg9$405$1@trimpas.omnitel.net... > > Vartotoju teises. Nuolaida ar mokejimo forma nepanaikina reikalavimu > paslaugu kokybei. Pradziai galejai prasyti grazinti pinigus uz > nekokybiskai > suteikta paslauga. > > "cD-r0m" wrote in message news:jd4ll8$2vc$1@trimpas.omnitel.net... > > Pries pora dienu apturejau progos pabendrauti su viena imone. Pirktas > kuponas paslaugu, 50Lt uz 100Lt vertes paslauga. Nuvykus gaut paslaugu > prasidejo - "Jus su kuponu, palaukit kol aptarnausim pirkejus su tikrais > pinigais" ir po to kai atiduota ne itin kokybiska paslauga "Kiek mokejot - > tiek ir gavot".. nu ir t.t. > > Ar kas nors saugo nuo tokios diskriminacijos? Kokybe yra zema, bet pasakyt > kad nesuteikta paslauga irgi negaliu. Tiesiog visais budais leista > suprasti, > kad visi su kuponais tegul apsisika, jeigu kas nepatinka, nes pinigus jau > paeme. Nekokybes nekoreguos del tos pacios priezasties. > Konkreciai kalbama apie nuotrauku spausdinima ant drobes, vienur remas > rombo > formos, kitur nuotraukos beveik 10% i uzlaidas sukiso ko pasekoje > kompozicijos nebelieka (nors buvo pagal ju rekomendacijas viskas pateikta, > butent kad nebutu taip)