Tema: Re: kuponai ir vartotoju teises
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-12-27 12:16:05
Su skrydziais yra niaunsai, bet bendru atveju su paslaugomis atsako tas, kas 
jas pardave.

"ManXP"  wrote in message news:jdc5cv$bf0$1@trimpas.omnitel.net...

O nuo kazkokiu ju tarpusavio sutarciu tai negali priklausyt? Nes yra
situacija: pirkom kelione is kelioniu agenturos W, kelione organizavo
bendrove X, skrydi vykde oro linijos Y, apsigyvenom viesbuty Z. Su salyga,
kad skrydis i LT velavo 5 valandas, pagal reglamenta del oro keleiviu teisiu
is keliones organizatoriaus pareikalavom kompensacijos. Tie atsiunte
atsakyma, kad skrydi vykde ne jie ir tipo nieko padaryt negali, bet skunda
persiunte oro linijoms, kurios pasiule sitek tiek pinigu kompensacija.

Kadangi kompensacija netenkina, paprasem papildomu duomenu is aviazijos
tarnybos ir kai gausim, ruosim ieskini teismui, ir atsakovas greiciausiai
bus oro linijos. Ar vis delto organizatoriu reikia traukt atsakomyben sitoj
situacijoj?

"Linas Petkevičius"  wrote in message
news:jd704h$9gk$1@trimpas.omnitel.net...

Paprasciau bus su poilsiu be snieguoliu. Ateini į kelioniu agentura ir
uzsisakai savaitgali Druskininkuose. Sumoki pinigus butent kelioniu
agenturai. Tau pasako, kad bus 4**** zvaigzduciu viesbutis ir dziakuzi.
Atvaziuoji nurodytu adresu, o ten nupezusi trobike, o jos savininkas, dejes
ant taves ir tau pasiulo Nemune issimaudyt geriausiu atveju. Tau paslaugos
kokybe visai netinka, tad kam tavo pretenzijos - diedukui ar kelioniu
agenturai?

"ManXP"  wrote in message news:jd6q1q$4qc$1@trimpas.omnitel.net...

Kad cia gali but sudetingiau turbut. Kiek suprantu kalba apie tas dienos
akcijas.