Bet idomu kaip motorinis biuras, besispecializuojantis tokiuose reikaluose, to nezino? Ar jiems butinai reikia neigiamo teismo sprendimo? 2012.02.17 19:58, Cube rašė: > On 2012.02.17 15:53, Auris wrote: >> Moket ar ne? >> Kokie argumentai ginantis, jei daeitu iki teismo? > > Čia yra du atskiri klausimai. Pirma tai ar jei transporto priemonė stovi > neeksploatuojama ji privalo būti apdrausta. Motorinis biuras laikosi > nuostatos, kad taip - na teisme būtų galima pasiginčyti, bet iš esmės > tas straipsnis jiems palankus, sakyčiau, kad daugiau šansų, kad jie > laimėtų. Tačiau tokiu atveju tu gautum tik baudą už tai, kad priemonė > buvo neapdrausta - čia net nepriklauso buvo avarija ar ne, tiesiog tokiu > būdu išaiškėjo kad mašina buvo neapdrausta dar iki pavogimo. > > O va avarijos išlaidos visai kitas reikalas. Čia jau tikrai neturi > atlyginti, nes paprasčiausiai avarijos padarymo metu tu jau nebebuvai > transporto priemonės valdytojas ir jokios pareigos tau nebetaikomos. Kad > būtų aiškiau, gali įsivaizduoti, kad situacija ištempta laike. Tarkim > mašina buvo apdrausta, paskui ją pavogė, po mėnesio jau draudimas > pasibaigė - bet tu net negali jo pratęsti, nes jau transporto priemonės > nebeturi. O tada tas pavogęs asmuo padaro avariją. Tai va, nuo užvaldymo > momento, visos pareigos, kylančios transporto priemonės valdytojui, bus > taikomos vagiui, o ne tau.