Tema: Re: garantija?
Autorius: zemas
Data: 2012-05-30 11:58:28
As matau situacija  taip:

pirkimo momentas:
daiktas + garantija = pirkinys

sugedimo/pakeitimo atveju:
daiktas1 + garantija ( jos keisti nereikia, jai gi niekas neatsitiko) = pirkinys ( toks koks jis buvo pardavimo momentu su garantija kokia buvo suteikta pirkimo metu)

Mano atveju 1 metai standartine gamintojo garantija, viskas kas virs jos - papildoma mokama opcija. Tad keitimo atveju gautusi taip, kad klientas gali pradeti gauti tai, ko nenusipirko.