Tema: Re: garantija?
Autorius: Gintaras
Data: 2012-06-01 15:43:11
taigi kaip jus manot - is esmes - gedima ("laikina kokybes praradima")
galima laikyti nekokybes kriterijum ar ne?
man atrodo, kad negalima - kokybe prarandama vistik laikinai (be to ir
kokybes garant. terminas pratesiamas atitinkamam laikotarpiui (CK 6.335,
3. - jei butu laikoma, kad gedimas=nekokybe, sita straipsnio dalis (ir
kitos) isvis butu neaktulu - sugedo - pasiemei babkes - nusipirkai nauja
daikta, nieko nelaukdamas); be to daiktas pardavimo momentu buvo kokybiskas
(cia ir su ta salyga kad per 14d. priekaistu kokybei nebuvo).