Tema: Re: garantija?
Autorius: obliarka
Data: 2012-06-04 09:17:31
sugedo telikas po puses metu - kokybiskas ar ne?
sugedo telikas po metu - kokybiskas ar ne?
sugedo telikas po penkiu metu - kokybiskas ar ne?
sugedo telikas po dvidesimt metu - kokybiskas ar ne?

O jei tai ne telikas? Jei tai kojines? (Kojiniu gedimas- jos suplyso)

"Laurynas" <teisininkas12TRINTI@gmail.com> wrote in message
> manyčiau, jog sugedusi prekė nėra kokybiška prekė. Teismų praktikoje
> sutinkama pozicija, jog pirkėjas teise nutraukti sutartį turėtų
> nepiktnaudžiauti. Dar reikia žiūrėti į praktinius aspektus, nes jei
> pardavėjas nesutiks su sutarties nutraukimu, tai prasideda ginčas, kuris,
> jei spręstinas teisme, gali trukti apie 2 metus, tad pirkėjas pagalvoja,
> ar verta jam vargti, gal geriau "atiduoti į garantinį".
>
> "Gintaras" <gintaras123@TRINKhotmail.com> wrote in message

>>> 2) tai, ar produktą (paslaugas) galima naudoti tam, kam tikimasi jį
>>> naudoti;
>>> 3) laiką, kai produktas (paslaugos) buvo išleistas į apyvartą;
>>> 4) produkto (paslaugų) konstrukcinius, receptinius ar kitokius trūkumus;
>>> 5) kitas aplinkybes.