Tema: Re: sklypas ir namas
Autorius: Laurynas
Data: 2012-06-19 23:23:12
pagal aukščiausiojo teismo praktiką, kuriai aš nepritariu, jei namo
savininkas namą įregistruos kaip pagrindinį daiktą, o ne kaip priklausinį,
tai hipoteka namo neapims. Dabar klausimas ar esant tokiai situacijai jis tą
namą gali įregistruoti, greičiausiai, kad taip. Taigi gali susiklostyti
tokia situacija, kai namas priklauso skolininkui, o sklypas - kreditoriui.
Ar klausimas buvo, ką daryti tokioj situacijoj?