Tema: Re: sklypas ir namas
Autorius: Laurynas
Data: 2012-06-21 17:53:21
"Mantas" <info@delfi.lt> wrote in message
news:jru75o$k3c$1@trimpas.omnitel.net...
> namas nepriduotas, statybos leidimas pasibaiges, todel negalima registre
> registruoti kaip nebaigto statyti namo. iki namo pridavimo truksta nedaug,
> bet jei jo nera registre kiek suprantu ji ikeisti sansu nera? ar kitaip
> galima sutartimi apibrezti kad skolininko nemokumo atveju kreditoriui
> atiteks ne tik ikeistas sklypas bet ir ant jo esantys statiniai kurie siuo
> metu registro numerio neturi? isieskoti nama visiskai neidomu, siandien
> jis skolininko, rytoj kokios skolininko motinos ar suguloves, vienzo mires
> reikalas :)

Dėl įregistravimo NTR nedaug galiu pasakyti, reikia klaust Registrų centro
ir Valstybinės teritorijų planavimo ir statybos priežiūros inspekcijos,
tačiau jei leidimas galiojo iki 2010 m. liepos, tai jis neterminuotai
pratęstas turėtų būti, šiuo metu leidimai galioja neterminuotai.

Pagal mano minėtą praktiką, šiuo metu to namo įkeisti negalima, tačiau nuo
liepos iš esmės keičiasi hipotekos reglamentavimas, todėl tiksliai nežinau,
tačiau manau, jog tokia galimybė egzistuoja. Reikėtų eiti per notarus,
išdėstyt problemą ir klaust, ar tai įmanoma. Bent kiek domėjausi, tai
įstatymas to nedraudžia, tačiau ar tai bus įmanoma padaryti praktiškai,
šiandien neaišku.